Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@07:16:49 GMT

چاپ مقاله عضو هیأت علمی واحد بندرگز در مجله علمی پژوهشی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۹۹۶۰

چاپ مقاله عضو هیأت علمی واحد بندرگز در مجله علمی پژوهشی

مقاله عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در مجله علمی پژوهشی وزارتین به چاپ رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون آموزشی پژوهشی واحد بندرگز اظهار کرد: مقاله علمی پژوهشی دکتر معصومه باقرپور استادیار گروه علوم تربیتی واحد بندرگز با عنوان «تاثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری» در مجله علمی پژوهشی وزارتین به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن تجری تصریح کرد: «این پژوهش تجربی با روش پیش آزمون– پس آزمون با گروه شاهد بود که بدین منظور 30 نفر به عنوان نمونه به روش تصادفی ساده انتخاب شدند و ابزار موسیقی با کلام و بی کلام در 11 جلسه 45 دقیقه ای به مدت 5 هفته متوالی به دانش آموزان ارائه شد که نتیجه کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری تاثیر مثبت و معناداری داشت.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مراسمی از ۵۳ دانش آموز نخبه علمی والمپیادی شهرستان آمل با رتبه کمتر از ۲ هزار که در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی موفق به ورود دانشگاه‌های معتبر کشوری شدند، تجلیل شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان آمل با بیان اینکه این شهرستان دارای افتخارات و مفاخری ارزشمند است، گفت: این نخبگان و دانش‌آموزان از برترین‌های علمی این شهرستان محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، افزود: دانش آموزانی که تجلیل شدند در یک سال گذشته رتبه کمتر از دو هزار را در کنکور سراسری دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی کسب کردند و یا در المپیاد‌های علمی و نیز در المپیاد بین المللی فیزیک و شیمی وزیست شناسی رتبه کسب کردند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه شهرستان در سال‌های اخیر با هدف ایجاد انگیزه میان سایر دانش آموزان برگزار می‌شود و امسال در شانزدهمین سال آن از تعداد ۵۳ نخبه علمی و کنکور دانشگاه‌ها تجلیل شد.

مدیرآموزش و پرورش آمل با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان عزیز آینده کشور را می‌سازند و ما باید از آن‌ها حمایت کنیم، تصریح کرد: سخت‌ترین موضوع توجه به استعداد‌های طبیعی است که باید آنها را در تحصیل هدایت کرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، با اعلام اینکه معلمان باید استعداد‌ها را کشف کنند، افزود: هر انسانی استعدادی دارد که باید معلم مربوطه آن را کشف کند و دانش آموز را به سمت رشد سوق دهد.

وی، با تاکید براینکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی متناسب با ارزش‌های الهی است، اضافه کرد، در اجرای مفاد این سند مهم و جریان فرهنگی معلم نقش اول و بی نظیری را ایفا می‌کند.

مدیرآموزش وپرورش آمل، برگزاری آیین تجلیل ازنخبگان علمی والمپیادی را نوعی قدرشناسی این نهاد از تلاش‌های دانش آموزان مستعد ونخبه اعلام کرد وگفت، این اقدام همچنین باعث ایجاد انگیزه برای دانش آموزان فعلی که درحال تحصیل هستند و باعث خواهد شد تا از دانش آموزان نخبه الگوگیری کنند.

شهرستان آمل دارای حدود ۶۷ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی است.

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی برای آمادگی دانش آموزان هیرمندی در امتحانات نهایی
  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • فراخوان «برنامه حمایت از حرکت در مرز دانش ریاضی» منتشر شد
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند