Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@22:53:18 GMT

نوبت دهی اینترنتی دربیمارستان آتیه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۰۰۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، آقای جابری گفت : پیش از این ١٦ خط نوبت‌دهی تلفنی فعال بود که اکنون امکان نوبت دهی اینترنتی و USSD را نیز فراهم کرده ایم که از ساعت ١٥ تا ۲۴هر روز می توان نسبت به گرفتن نوبت روز بعد بجز روزهای تعطیل اقدام کرد.
اوافزود : از طریق سایت نوبت دهی متمرکز مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همدان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nobat.dhamedan.tamin.ir و تکمیل کردن مشخصات اولیه می توان نسبت به ثبت‌نام و اخذ نوبت اقدام کرد.
مدیربیمارستان آتیه همدان ادامه داد : می توان با مراجعه به سایت فوق نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن نوبت دهی بر روی گوشی موبایل اقدام کرد.
آقای جابری ادامه داد : نوبت دهی از طریق کد دستوری USSD نیز فراهم شده است و با هر نوع موبایل امکان‌پذیر خواهد بود و با ارسال کد دستوری #٨١*١٤٢* می‌توان نسبت به اخذ نوبت اقدام کرد.
اوبا بیان اینکه هدف ما انجام نوبت‌دهی به هر سه روش ذکر شده است گفت: در اخذ نوبت تلفنی نارضایتی هایی وجود داشت اما با راه اندازی روشهای جدید اخذ نوبت مشکلات حل خواهد شد.
مدیربیمارستان آتیه همدان با تاکید بر اینکه ممکن است مشکلاتی در روشهای جدید اخذ نوبت برای افراد کم سواد بوجود آید و این افراد نتوانند موفق به اخذ نوبت شوند افزود: برای رفع این مشکل نوبت‌هایی را بصورت حضوری تعیین کرده‌ایم.
آقای جابری با بیان اینکه نه تنها در بیمارستان آتیه بلکه در کلینیک‌ها، پلی‌کلینیک و... تامین اجتماعی استان نوبت‌دهی به روش جدید فراهم است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این روش مرکز درمانی مورد نظر را برای نوبت دهی انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، درب‌های آزمون سراسری ساعت ۷ صبح امروز به روی بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی باز شد تا در آزمون کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده و پس از قبولی، راهی دانشگاه شوند.

به گفته‌ مسئول برگزاری آزمون سراسری در همدان، این آزمون امروز و فردا با حضور بیش از ۲۳ هزار داوطلب در استان همدان برگزار می‌شود

در آزمون سراسری استان همدان ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در ۵ گروه و در ۳ نوبت باهم رقابت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • هشدار سرمازدگی تا ۲ روز آینده در استان همدان
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی