Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@08:40:36 GMT

علت حادثه سانچی اردیبهشت معلوم می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۰۴۲۹

علت حادثه سانچی اردیبهشت معلوم می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ براساس اعلام این سازمان سومین جلسه کمیته بررسی علل سانحه سانچی هفته اول اردیبهشت‌ماه در چین برگزار خواهد شد.

در این جلسه نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین و پاناما حاضر هستند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرده که در جریان جلسه پیش‌رو کشورهای عضو درباره‌ی علل این حادثه به نتیجه و جمع‌بندی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌شناس گفته که با توجه به اطلاعاتی که از دو جعبه سیاه نفتکش سانچی و فله‌بر کریستال استخراج شده و همچنین با مصاحبه‌هایی که با خدمه شناور چینی صورت گرفته، این امید وجود دارد که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری گزارش نهایی علل این سانحه نهایی شود.

کشتی سانچی در دی‌ماه سال گذشته در حالی که از بندر عسلویه ایران به مقصد کره جنوبی سفر می‌کرد در ۱۶۰ مایلی این بندر با یک کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد و در جریان آن ۳۲ خدمه این کشتی جان باختند.

دمای بالا و انفجارهای پی در پی باعث شد امکان امداد رسانی به حادثه دیدگان این کشتی به وجود نیاید تا سانچی پس از چند روز سوختن سرانجام غرق شود.

در طول روزهای پس از حادثه تنها یک گروه امدادی چینی توانستند برای دقایقی کوتاه وارد سانچی شده و جعبه سیاه این نفتکش را بیرون بیاورند.

منبع: ایسنا

401

کشتی نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی سانچی چین ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

کد خبر 6088444

دیگر خبرها

  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل