Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@12:17:12 GMT

جزئیات وام مسکن ویژه فرهنگیان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۰۵۴۴

جزئیات وام مسکن ویژه فرهنگیان اعلام شد

گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است،اظهار کرد: در اسکان نوروزی فرهنگیان با وجود ۱۲هزار مدرسه در قالب100 هزار کلاس درس، ۷۰۷ پایگاه اسکان انجام شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های بومی و محلی در ۷۰۷ پایگاه، استفاده از سیستم نوبت دهی، کنترل روزانه وضعیت پذیرش، توسعه نظارت‌های همه جانبه به طور ابتکاری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضایت ۸۳درصدی فرهنگیان از مراکز اسکان
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به رضایت ۸۳درصدی فرهنگیان از مراکز اسکان تصریح کرد: سیاست تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی همچنین بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان است و بازنگری در بیمه تکمیلی خواهیم داشت تا با حداقل فرانشیز کار انجام شود.

وی بیان کرد: مدیریت بهره وری از دیگر سیاست های کلان است و شعار پشتیبانی و رفاه سه کلید واژه معیشت، مسکن و درمان است؛ مهم ترین برنامه در سال جاری راه اندازی باشگاه رفاهی و حمایتی پیشکسوتان است که اکنون در ۱۰ استان در حال فعالیت است و تا پایان هفته معلم پنج استان دیگر هم تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی از اعطای وام ۵۰میلیونی مسکن به فرهنگیان از ماه های آینده خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر آن ۱۵۰۰میلیارد وام کم بهره برای معلمان در نظر گرفته شده است. به نوشته باشگاه خبرنگاران، کریمی‌فر با بیان اینکه آماده‌سازی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان در حال آماده‌سازی است، تصریح کرد: این نظام نامه شامل 186 برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که تقویت خانه‌های معلم، بهبود بیمه تکمیلی مورد توجه است.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وام مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۷ صبح امروز ۳۰ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی، به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متأثر از سیل، برپا شد.

کد خبر 6081768

دیگر خبرها

  • پزشکی که ماندن در ایران را به امکانات رفاهی امریکا ترجیح داد
  • کامل شدن سامانه املاک و اسکان در گرو همکاری سازمان‌ ها
  • ساخت مسکن برای محرومان با نگاه ویژه انجام شود
  • کامل شدن سامانه املاک و اسکان در گرو همکاری سازمان‌ها
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران