Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد : در راستای ارتقاء سطح فرهنگ زندگی شهرنشینی و افزایش آگاهی های همگانی شهروندان در این زمینه، کلاس ها و کارگاه های آموزشی در محلات ۱۳گانه ورودی غربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش امتداد ، حسین معینی کربکندی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و یا به عبارت بهتر توسعه فرهنگ شهروندی در حقیقت مدیریت فرآیندهای آموزش فرهنگ شهروندی است و در بحث آموزش اولین مقوله ای که دارای اهمیت ویژه ای است ایجاد نیاز در مخاطبین و نیازسنجی دقیق و کارشناسی شده در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی از سوی سرای محلات باید با جدیت و پیگیری مستمر ادامه داشته باشد، افزود: کلاس ها و کارگاه های آموزشی در محلات ۱۳گانه منطقه۲۱ با توجه به نیازسنجی ها و مطالعات انجام شده در دوره های مشخص و فواصل دارای زمانبندی های مدیریت شده برپا شده است .
معینی کربکندی در خاتمه توانمندی و ظرفیت های ایجاد شده به منظور آموزش های شهروندی در شهرداری تهران را در سال های اخیر کم سابقه ارزیابی و تصریح کرد: خانه های اخلاق و مهارت های شهروندی در مجموعه های فرهنگی و اجتماعی سرای محلات که توسط خود شهروندان اداره می شود، فضاهای ارزشمندی است که در جهت ارتقاء زندگی شهری و آموزش های شهروندی گام های بلندی را طی کرده است.
لازم به ذکر است، درحال حاضر چندین کارگاه و دوره های آموزشی در قالب عناوین متنوع در سرای محلات ۱۳گانه موجود در سطح منطقه۲۱ از جمله کارگاه آموزشی مدیریت بحران در شرایط اضطراری، حقوق و تکالیف متقابل در نهاد خانواده، سبک زندگی اسلامی-ایرانی، بهترین ها از دور ریختنی ها، نقش کنترل ترافیک در بهبود محیط زیست، آموزش روانشناسی، آموزش الگوی صحیح مصرف آب، آموزش اصول و مبانی خط سفید، آموزش اصول بازیافت و نحوه صحیح تفکیک پسماند از مبداء، آموزش مضرات استفاده مداوم از ظروف یکبار مصرف و پلیمری و … در حال برگزاری است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه مسجدی های شهر بندرعباس در محله پل خواجو برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، 40 نفر از برادران و خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری شهر بندرعباس که به حوزه کارآفرینی و کسب کار علاقه مند بودند در این کارگاه شرکت کردند.   اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه گفت: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.   وی افزود: محمدحسین قمری مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محسن امیدوار مسئول اندیشکده دینا و مهدی آقائی کارشناس ستاد مرکزی کانون های مساجد کشور از مربیان این کارگاه بودند.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه آیین اختتامیه طرح همت در مسجد قریب به یک ماه دیگر برگزار می شود، اظهار کرد: اعطای تسهیلات سه میلیون ریالی و انجام کار عملی(فعالیت اقتصادی و کسب و کار خرد) توسط فعالان از دیگر اقدامات پیش از آیین اختتامیه است.وی افزود: در آینده از طرح و ایده های منتخب مطرح شده در کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد » حمایت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت