Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: تجهیزات و دستگاههای جدید شهربازی شماره یک زنجان توسط بخش خصوصی با اعتبار 40 میلیاردریال نصب شد.

غلامحسن احمدی افزود: نصب تجهیزات بازی شهربازی شمار یک شهر زنجان در سال 94 با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد که بدلیل بروز مشکلاتی در اجرای بهنگام این طرح تاخیر بوجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: براین اساس طبق قرداد مقرر شده بود 18 دستگاه بازی برای شهربازی شماره یک زنجان نصب شود که در  رایزنی های انجام گرفته این تعداد به 23 دستگاه افزایش پیدا کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: از مجموع تجهیزات بازی نصب شده 13 دستگاه به بخش کودک و 10 دستگاه دیگر به بزرگسالان اختصاص دارد و مطابق با استانداردها نصب شده است.

احمدی افزود: هم اکنون نصب همه تجهیزات بازی شهربازی شماره یک شهر زنجان به پایان رسیده که پس از گرفتن  گواهینامه های استاندارد، بزودی مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، شهربازی زنجان روزهای جمعه از ساعات 17 تا نیمه های شب مورد استقاده قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: نرخ دستگاههای شهر بازی نیز طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و ازسوی اتحادیه شهربازی داران کشور اعلام می شود، تعیین می گردد.

احمدی افزود: شهر بازی زنجان پس از پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان همه روزه برای استفاده همشهریان دایر خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تجهیزات جدید شهر بازی شماره یک زنجان روز 25 فروردین سال جاری بصورت رسمی افتتاح می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود