Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:07:44 GMT

جوان‌ترین مدیرکل اقتصاد و دارایی کشور منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۰۷۴۹

جوان‌ترین مدیرکل اقتصاد و دارایی کشور منصوب شد

مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین جوان‌ترین مدیرکل این حوزه در کشور است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی قاسمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری  برگزار  شد،  تصریح کرد: یک دهه در استان قزوین خدمت و با شش استاندار در قزوین همکاری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقتصاد و دارایی سازمانی است که ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم دارد، با توجه به اهداف و مأموریت‌های سازمان ارتباطات گسترده‌ای با سایر دستگاه‌ها داشتیم.

مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اظهار کرد: مهمترین فعالیت ما نظارت بر اقتصاد و اموال منقول و غیرمنقول است، در طول سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف کسب کردیم و رتبه‌های اول تا سوم استانی و کشوری را به دست آوردیم.

وی بیان کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر کشور است بعد از ۱۱ سال ما مدیران بومی خوبی تربیت و شناسایی کردیم و در مجموعه اقتصاد دارایی فضای با نشاط فراهم کردیم و اصل سلسله مراتب اداری، سرعت پاسخگویی و کرامت ارباب رجوع را حفظ کردیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: اقتصاد و دارایی به‌دور از نگاه و جناح سیاسی فعالیت خود را پی گرفت و رضایتمندی مردم را به دست آورد.

وی تأکید کرد: بعد از ۳۷ سال خدمت از کار اداری تصمیم بر بازنشستگی گرفته شد، باتوجه به تلاش‌مان مدیران بومی تربیت کردیم و مدیر جدید از معاونان جوان بنده بودند.

مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: سازمان اقتصاد و دارایی جوان‌ترین سازمان است و سن اکثر کارکنان زیر ۳۰ سال است، بهنامی‌فر نیز جوان‌ترین مدیرکل امور اقتصادی کشور خواهد بود که با توجه به توانمندی انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و کرمانشاه به منظور تبادل و بررسی مدیریت  و ساماندهی امور اتباع برگزار شد.

در این دیدار طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین ضمن خوش آمدگویی به سلیمانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت برگزاری چنین نشست هایی باعث انتقال تجارب خواهد بود  و قطعا این موضوع  بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سلیمانی نیز با تشریح وضعیت امور اتباع و مهاجرین در استان کرمانشاه به ارائه نقطه نظرات در این حوزه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد