Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ وقت یک بازیکن را اگر مطمئن باشم موفقیتی برای تیم ندارد، برای حضور در تیم ملی به چالش نمی‌کشم.

 کی‌روش در مصاحبه‌ای که با فاکس اسپورت داشت در این باره گفت: ما پیگیر تمام جزئیات بازیکنان تیم ملی هستیم. بازیکنی که مد نظر شماست (ارزانی)، ما او را با جزئیات کامل به صورت هر بازی دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما آنالیز و مشاهده مستقیم داریم. ویدئوها و همین طورهمه بازی‌های بازیکنان ملی را تجزیه و تحلیل می‌کنیم. ارزانی هم بخشی از سیستم ماست.

کی‌روش خاطرنشان کرد: ما همه چیز را از نزدیک مشاهده کرده، همه بازی‌هایی را که ارزانی دارد آنالیز می‌کنیم. در خصوص این بازیکن و همه بازیکنان دیگر جستجوی عمقی داریم. تصمیم‌گیری نهایی با در نظر گرفتن صلاحیت‌ها، مهارت‌ها و کارکتر هر بازیکن به عنوان بخشی از تیم تیم گرفته خواهد شد.

این مربی پرتغالی تاکید کرد که به هیچ عنوان ارزانی را برای انتخاب تیم ملی ایران تحت فشار قرار نمی‌دهد.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: تجربه زیاد من با بازیکنان بین‌المللی به ویژه بازیکنانی که ظرفیت انتخاب شدن در تیم ملی را دارند و می‌توانند در تیم ملی بازی کنند این است که هیچ وقت یک بازیکن را اگر مطمئن باشم موفقیتی برای تیم ندارد، برای حضور در تیم ملی به چالش نمی‌کشم.

کی‌روش تاکید کرد: این موضوع در خصوص بازیکنان پرتغال نیز رخ داد. بازیکنانی که از سوی تیم‌های دیگر ملی دعوت شدند تا در پرتغال بازی نکنند. من همیشه فکر می‌کردم این حرکت اصلا خوب و درست نیست. به همین دلیل من هیچ وقت با بازیکنان دیگر چنین کاری نخواهم کرد چرا که احساس خوبی ندارم اگر بازیکنی را مجبور به بازی برای تیم ملی ایران کنم و بعد این بازیکن توسط من یا هر مربی دیگری نتواند بازی کند.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: این تصمیم خیلی پیچیده و بزرگ است. ما تنها زمانی که مطمئن باشیم این بازیکن تاثیر بسزایی در تیم ملی ایران دارد، می‌توانیم تصمیم بگیریم. نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم و این کار را برای هیچ بازیکنی انجام نمی‌دهم. البته کاملا مشخص است که ما ارزانی را بازی به بازی دنبال می‌کنیم چرا که تشخیص دادیم این بازیکن پتانسیل خوبی دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود

ستاره اسپانیایی سابق یونایتد عقیده دارد مشکل مارکوس رشفورد در این فصل روحی روانی است و این بازیکن در یورو خودش را اثبات خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فصل برای منچستریونایتد بسیار بد سپری شد و تنها امید اریک تن‌هاخ در این فصل قهرمانی در جام حذفی است. این تیم به دیدار نهایی راه یافته و باید در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی برود. فرهنگ و ذهنیت باشگاه در این فصل بارها زیر سوال رفته و اتفاقات خارج از زمین مانع پیشرفت تیم شده است. تنها نقطه مثبت در یونایتد حضور برونو فرناندز است که هر بازی ارزش‌هایش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

به نوشته پایگاه اینترنتی manchestereveningnews، خوان ماتا با تمجید از این بازیکن پرتغالی گفت:‌ از نظر من فرناندس فرمانده میانه زمین است. باید به همه بازیکنان جوان یونایتد بگویم که به او نگاه کنند. برونو خیلی برای باشگاه مهم است و در سال‌های اخیر تلاش بسیاری کرده و به نظرم شایسته ستایش است. برونو یک نمونه عالی برای همه بازیکنان است و فرهنگ یونایتد باید حول چنین بازیکنی ایجاد شود. بازیکنان جوانی که اکنون برای تیم بازی می‌کنند یعنی آلخاندرو گارناچو،  کوبی ماینو و راسموس هویلوند باید از این بازیکن درس بگیرند. برونو همیشه با نگرش درست در ترکیب تیم حضور دارد. بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می‌کند باید این طور باشد.

یکی دیگر از دلایل افت یونایتد در این فصل، شرایط مارکوس رشفورد بوده است. خوان ماتا در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره این بازیکن گفت: همه ما پتانسیل رشفورد را می‌دانیم و می‌دانیم که وقتی از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشد چقدر می‌تواند برای تیم مفید باشد. باشگاه متوجه است که چه بازیکن بزرگی دارد. او این را در گذشته ثابت کرده ولی در این فصل رشفورد مشکل روحی داشته و این مسئله روی سطح بازی او تاثیر بدی داشته است. فکر می‌کنم او در یورو ۲۰۲۴ بتواند خودش را بار دیگر اثبات کند. امیدوارم او بتواند عملکرد خوبی در یورو داشته باشد.

خوان ماتا در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ در ۲۸۵ بازی ۵۱ گل و ۴۳ پاس گل برای یونایتد به ثبت رساند و جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا را بالای سر برد. او با قراردادی ۳۷ میلیون پوندی از چلسی به یونایتد پیوست و پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

منچستریونایتد امروز و در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر در خانه به دیدار برنلی می‌رود. یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر ایستاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!