Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@10:21:37 GMT

شام خصوصی و عکس یادگاری بن سلمان و ماکرون در لوور+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۱۵۶

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی که برای سفری سه روزه عازم پاریس شده است، شب گذشته در مراسم شام خصوصی «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه در محل موزه لوور پاریس حضور پیدا کرد و پس از آن دو طرف عکس یادگاری انداختند.

عربستان سعودی و فرانسه تلاش می‌کنند اختلافات میان دو کشور را حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ، امیر محمد ۳۲ ساله با رهبر ۴۰ ساله فرانسه پیش از دیدار و ضیافت شام رسمی امروز -سه شنبه- در مراسم شام خصوصی در محل موزه لوور پاریس شرکت کردند.

این برای نخستین بار است که محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد سعودی به پاریس سفر کرده است. پیش‌تر دو طرف و در نوامبر گذشته در ریاض با یکدیگر دیدار کرده بودند.

دفتر رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که محل موزه لوور برای برگزاری این مراسم انتخاب شده است چرا که این مکان نمادی از میراث فرهنگی فرانسه بوده و به تازگی نیز نمایشگاه جدید کارهای «ایگو دلاکرویکس» نقاش فرانسوی در آن افتتاح شده است.

دفتر رئیس‌جمهوری فرانسه عنوان نکرد که محمد بن سلمان و ماکرون در کدام یک از اتاق‌های موزه در مراسم شام شرکت کردند یا این‌که چه کسی آنها را در این دو ساعت شام و گفت‌وگو همراهی کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان آل سعود روابط فرانسه و عربستان سعودی موره لوور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه