Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:27:05 GMT

گفتگوی خواندنی با بازیگر فیلم لاتاری

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۳۴۹

گفتگوی خواندنی با بازیگر فیلم لاتاری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «زیبا کرمعلی» بازیگر نقش نوشین در فیلم سینمایی «لاتاری» درباره این فیلم و رزومه کاری‌اش به شبستان گفت: من در رشته کارگردانی تحصیل می‌کنم و محمدحسین مهدویان من را دید و از من خواست تا در فیلمش بازی کنم.

در ابتدا وقتی فیلمنامه «لاتاری» را خواندم، حدس می‌زدم که این فیلم به جشنواره فیلم فجر راه یابد و واقعا هیجان زده بودم که اولین تجربه بازیگری‌ام کار با این کارگردان، حضور در جشنواره فیلم فجر و نقش اصلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهدویان خیلی به من ایفای نقش کمک کرد و به من اعتماد به نفس داد، چون من می‌ترسیدم که از پسِ کار بر نیایم. زمانی به اعتماد به نفس رسیدم که مهدویان یک ویدئو تمرینی از من دید و من را انتخاب کرد و آنجا بود که با خودم گفتم پس می‌توانم در فیلم بازی کنم.

کرمعلی با بیان اینکه معتقد است قلباً به کاری که دوست دارد ادامه دهد، اظهار کرد: من هر کاری که در زندگی می‌کنم دوست دارم از انتخاب رشته تحصیلی تا بازیگری؛ بنابراین دوست دارم در نقشی که دوست دارم، بازی کنم.

وی که اولین تجربه بازی سینمایی‌اش در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و با استقبال زیادی روبرو شد، در پایان درباره جشنواره فجر و جایزه سیمرغ گفت: برگترین و مهمترین رویداد سینمایی ایران جشنواره فیلم فجر است و این جشنواره برای سینماگران ایرانی از جمله کسانی که دل خوشی از آن ندارند، نیز مهم است و آن را دوست دارند. من در ابتدای راه بازیگری اصلا به سیمرغ فکر نمی‌کردم و بیشتر می‌خواستم از پس نقش برآیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

زیبا کرمعلی: بازی در «لاتاری» هیجان انگیز بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران نقد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر و گوینده چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد. 

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفتگوی تلفنی با این هنرمند خبر از سلامتی کامل او داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند. 

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت در آمده است.

آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. 

نخستین تجربه تصویری او بازی در تله‌تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» که درسال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

آقاجانی یکی از بازیگران متن‌ها فیلم حمید سمندریان «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر جعفری جلوه برگزار شد که او در آن شرکت کرد و انتخاب شد. بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که صفا آقاجانی در آن‌ها بازی کرده می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسر‌های عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد