Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:53:20 GMT

رسول خادم با توپ پر برگشت/ هیچ چیز تغییر نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۴۱۳

رسول خادم با توپ پر برگشت/ هیچ چیز تغییر نکرده است

ورزش > کشتی - رییس مستعفی فدراسیون کشتی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول خادم پس از برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در بیانیه ای اعلام کرد، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه رئیس فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

دیروز اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی، برای بار دوم استعفای مرا نپذیرفتند.

از این همه محبت و اعتماد رؤسای هیات های کشتی استان های کشور و نمایندگان سایر سازمان ها، نهاد ها، و اقشار عضو مجمع، همچنین مردم عزیز و علاقمندان به کشتی کشور، صمیمانه سپاسگزارم.

پایداری و اصرار نمایندگان خانواده ی بزرگ کشتی کشور، بر ادامه فعالیت اینجانب، جسارت "نه" گفتن را از من می گیرد.

اما دغدغه ها و نگرانی ها به قوت خود باقی است.هیچ چیز تغییری نکرده است.

هنوز هیچ اقدام عملی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور، برای مذاکره با "کمیته بین المللی المپیک"، جهت کمک به کاهش جرائم و محرومیت های سنگین جدیدی که در صورت عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی، قهرمانان ملی ما با آن مواجه می شوند، صورت نگرفته است.

کمیته بین المللی المپیک تحت فشارهای سیاسی در صدد است، در گام بعدی اجازه میزبانی و برگزاری مسابقات بین المللی را نیز از کشورهایی چون ایران بگیرد. جالب است این محرومیت ها دارد در کشتی پیش تر از سایر رشته ها دنبال می شود و این موضوع اتفاقی نیست.

نمی دانم این عدم توجه و عدم پیگیری رجال محترم مسئول را چه تعبیری می توان کرد...

بعنوان مسوول ورزش ملی کشور، کشتی، هیچ ابزاری برای کمک به قهرمانان ملی مان در اختیار ندارم و هیچکس در کنار ما نیست. اما اصرار من به تکلیف مقامات ذیربط، برای کمک به قهرمانان ملی مردم، به قوت خود باقی خواهد بود...

نکته ی دیگر، داستان بی مهری های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند. البته با توجه به شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد، بعید می دانم تغییری نیز در این نامهربانی ها شاهد باشیم.

و نکته آخر اینکه، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

به نظر می رسد با شرایط موجود، هم در عرصه ی داخلی و هم در بخش بین المللی، با مشکلات و تنگنا های بسیار بیشتری نسبت به گذشته مواجه خواهیم بود.به ویژه اینکه گمان می شود با موضع گیری های اخیر خانواده کشتی، حساسیت منفی بعضی از عزیزان نیز، به ورزش ملی کشور افزایش یافته است.


256 41

 

کلید واژه‌ها : رسول خادم - فدراسیون کشتی - کشتی آزاد -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسول خادم فدراسیون کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: از سال ۷۸ در فدراسیون دوومیدانی در بخش‌های مختلف فعالیت داشتم. این انتخابات یکی از نادرترین انتخابات در رشته دوومیدانی است، چون تمام افرادی که نام نویسی کردند از باتجربه‌ها و نخبه‌های این عرصه هستند. تلاش ما این است که در این شرایط در یک محیط خنثی و بدون حاشیه انتخابات را برگزار کنیم.

او ادامه داد: دغدغه دوومیدانی برای من یک دغدغه کلیدی است و تمام وقتم را برای این حوزه گذاشتم. از یک سال پیش تاکنون چهار مدیر عوض کردیم از جمله  صیامی، مطیعی و .. ثانیه به ثانیه وقت ورزشکارانی المپیکی برای من ارزشمند است، بنابراین ضرورت داشت زمان را از دست ندهیم، چراکه ۱۰ تیر آخرین زمانی است که می‌توانیم سهمیه رقابت‌ها را به دست بیاوریم. چون فرصتمان کوتاه است برای اولین بار جلسه‌ای با ورزشکاران داشتیم که همراه مربیان خود آمدند و برنامه‌ها و شرایط ورودی آنها را بررسی کردیم که قراردادی بین ما و ورزشکاران منعقد شد تا با خیال راحت مسابقه دهند و تمام هم و غمشان را برای کسب سهمیه المپیک بگذارند.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: اخیراً جلسه هیئت رئیسه را هم داشتیم تا هر چه سریعتر مجمع را برگزار کنیم. بر اساس آیین نامه ۴۵ روز بعد تشکیل جلسه هیئت رئیسه می‌توان مجمع را برگزار کرد که بر اساس آن از اوایل و یا نهایتا نیمه خرداد می‌توانیم بعد از آمدن تایید صلاحیت‌ها مجمع را برگزار کنیم. مجمعی که سلامت و بی‌طرف باشد. امیدوارم فردی که می‌خواهد در این جایگاه قرار بگیرد صلاحیت داشته باشد.

معتمدی اضافه کرد: اولویت ما در حال حاضر ورزشکاران  المپیکی هستند، اما مسابقات دیگری در سطح ملی و حتی برون مرزی در نظر گرفتیم تا قدم مثبتی برای سایر دونده‌ها نیز برداریم. ما روی دانش روزآمد مربیگری خیلی فعالیت خاصی نداشتیم. فکر می‌کنم بدون شک یک تحول در حاضر در این حوزه نیز رخ داده است. اگر اتفاقی نیفتد در تلاشیم تا یک سمینار بین‌المللی انتخاب مربیان را به صورت مجازی در در اوایل خرداد برگزار کنیم و در این سمینار هم در تلاش هستیم تا با مدرسین بین‌الملل تعامل پیدا کنیم. تاکنون از سه مربی بین‌المللی دعوت کردیم و مکاتبات لازم انجام شده است. آقای کانتر مربی است که با او تعامل داریم.   گیوالا که از مربیان نامدار هستند هم دعوت خواهیم کرد.

او با اشاره به سایر برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی گفت: سال ۸۵ یک طرح ملی استعدادیابی را انجام دادیم که ۱۷ هزار کودک ۱۰ تا ۱۲ ساله از ۱۴ استان حضور داشتند که از بین آنها ۵۰۰ نفر انتخاب شدند. قطعا برنامه استعدادیابی را همراه با جوایز مناسب ادامه خواهیم داد.

معتمدی در واکنش به انتقاد حسین رسولی به نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار کرد: کمیسیون ورزشکاران را برگزار کردیم. باقری به عنوان نماینده وزارت ورزش در آن جلسه حضور داشت. در جلسه باید افراد حضوری شرکت می‌کردند که فرزانه فصیحی، چون در مسابقات بود، نتوانست بیاید. دو، سوم اعضا در واقع در آن جلسه حضور داشتند و آرای مجازی را وقتی به عنوان آرای اصلی آوردیم که جای سوال داشت که من خودم گزارش آن را به وزارت ارسال کردم و منتظر جواب هستیم. اگر برخلاف آیین نامه باشد ما مجدداً جلسه را برگزار خواهیم کرد. کمیسیون داوران و مربیان مشکلی نداشت و برای کمیسیون ورزشکاران منتظر پاسخ وزارت ورزش هستیم تا تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.

او افزود: من خودم ورزشکار بودم و کامل ورزشکاران را درک می‌کنم. واقعاً درخواست برای امکانات و اردو یک عامل برحق است، اما مدل انتقال درخواست مهم است. ورزشکاران ما یک نمونه اخلاقی برای یک جامعه هستند بنابراین انتظار داریم انتقاد‌ها ابتدا به خود فدراسیون گفته شود و وظیفه ماست که رسیدگی کنیم. تا جایی که می‌دانم ورزشکاران ما همگی تمام حقوق خود را دریافت کردند.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در واکنش به صحبت‌های مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران که گفته بود به فدراسیون تعهد داده در صورت عدم کسب سهمیه باید هزینه‌های اعزام و اردو را به فدراسیون برگردانند، گفت: چنین جسارتی به ورزشکاران نکردیم. این باور وجود ندارد که حتما ورزشکاران نتیجه بگیرند. آن چیزی که در جلسه مطرح شد تعهدات برای فدراسیون و ملی پوشان است.

او درباره روش کسب سهمیه المپیک گفت: برای کسب سهمیه رکورد مستقیم داریم که سخت و دست نیافتنی است و یک روش هم بر اساس رنکینگ است. در حال حاضر مشکل ما گرفتن ویزا برای کشور‌های اروپایی است. سعی کردیم مسابقاتی را انتخاب کنیم که در لیست جهانی باشد. ما ورزشکاران را جمع کردیم و جلسه‌ای با مسئول بین‌الملل فدراسیون برگزار کردیم تا همه چیز بررسی شود. ما از هشتم تا دهم تیر به ریز برنامه‌ها را نوشیم که امیدوارم فدراسیون بتواند به تعهدات خود برسد.

معتمدی درباره  برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: شک نکنید ما قرار است یک انتخابات کاملاً بی‌طرفانه را برگزار کنیم. حداقل از سمت من هیچ جهت گیری وجود ندارد که فکر می‌کنم خود وزارت ورزش هم جهت گیری خاصی نداشته باشد. بحث تایید صلاحیت‌ها هنوز مشخص نیست.

او در پایان در مورد بدهی‌هایی که از زمان سرپرست قبلی فدراسیون به جا مانده است، گفت: در جریان بدهی‌ها نیستم. مطیعی بهتر می‌تواند پاسخ بدهد. او با روی باز این پست را پذیرفته است و در تلاش است که بدهی‌ها را پرداخت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی