Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:41:30 GMT

۴۸۱۳ جلسه تبلیغی در کانون های جمعیتی استان تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۴۷۹

۴۸۱۳ جلسه تبلیغی در کانون های جمعیتی استان تهران برگزار شد

تهران- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران از تشکیل ۴ هزار و ۸۱۳ جلسه تبلیغی ودر کانون های جمعیتی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین کوششی ضمن تبریک عید مبعث گفت: به مناسبت این ایام مبارک، ۴۸۱۳ جلسه تبلیغی و سخنرانی از سوی شبکه تبلیغی استان تهران در محافل دینی، کانون های جمعیتی و تشکل های مردم نهاد دینی وابسته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در ادامه اظهار داشت: از بین ۹۰۰ نفر از شبکه تبلیغی اعزامی، ۷۶۹ مبلغ و ۱۳۱ نفر مبلغه هستند که علاوه بر سخنرانی و تبیین اهداف بعثت حضرت رسول (ص) برنامه های متنوع و گوناگونی از قبیل؛ جلسات مشاوره، پرسش و پاسخ و گفتمان دینی برای اقشار مختلف اجرا می کنند.

کوششی بیان کرد: هر یک از مبلغین و مبلغات اعزامی ۲ جلسه تبلیغی خواهند داشت که در مجموع ۱۸۰۰ جلسه توسط آنان به اجرا در می آید.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی افزود: علاوه بر این شبکه تبلیغی، یک برنامه سخنرانی توسط ۲۸۶۱ امام جماعت دستگاه های اجرایی، ادارات، کارخانجات و شرکت ها و نیز ۱۵۲ روحانی مستقر در  روستاها و شهرک ها برگزار می شود که جمعاً  ۳۰۱۳ جلسه خواهد بود.

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی سیدحسین کوششی علما و روحانیون مجله ایران مهر کرمانشاه بوشهر گردشگری نوروز 97 نوروز سانحه تصادف مسافران نوروزی خرم آباد شهرکرد گرگان شیراز سال حمایت از کالای ایرانی آیین اعتکاف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • طرح کالابرگ الکترونیکی دوباره اجرا می‌شود؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری