Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،مهدی سرخوش گفت:ازمجموع 94 موردتغییر کاربری شناسایی شده تعداد8 مورد مربوط به اراضی زراعی ومابقی اراضی باغی بوده است که دراین راستادرسطح31 هزارو993 مترمربع ازاراضی کشاورزی اخطار توقف عملیات اجرایی صادرشده است.
وی افزود درراستای اجرای  این قانون تعداد5 مورد منجر به قلع وقمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرامور اراضی جهادکشاورزی استان گفت:تغییر کاربری دراراضی شهرهای ارومیه،سلماس،خوی،پیرانشهر،میاندوآب وبوکان گزارش شده وصدوراخطار وتوقف عملیات توسط گشت های حفاظت ازکاربری اراضی کشاورزی انجام شده ومتخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.
سرخوش گفت :ازعموم مردم بویژه روستاییان وکشاورزان استان درخواست می شود درصورت قصداحداث بنا دراراضی زراعی وباغی خود ازطریق تماس باسامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (131)یابامراجعه به مراکز خدمات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویامدیریت امور اراضی استان ضمن مشاوره وراهنمایی برای دریافت مجوز اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی گفت: در این مدت ۳۰۷۸ پرونده ثبت و ۲۱۵۰ رای هیات قانون صادر که منجر به صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت شده است.   وی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را جهت تسریع در فرایند صدور اسناد خواستار شد.   وی با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی به‌منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.   اقبالجو دادستان عمومی و انقلاب اشنویه نیز در این جلسه توجه به حقوق بیت المال را از اولویت‌های اساسی عنوان کرد و گفت باید مدیران و مسئولان از آن صیانت کنند. در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، روسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرایند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته