Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@15:23:48 GMT

دیدار رئیس فدراسیون جهانی سپک تاکرا با دکتر صالحی امیری

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۷۲۷

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ عبدالحلیم رئیس فدراسیون جهانی سپک تاکرا که جهت ملاقات با علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای ایران وارد کشورمان شده صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به عبدالحلیم بن قادر به ارائه گزارشی از فرهنگ و تمدن ایران پرداخت و از علیپور درخواست کرد تا حتما زمینه سفر وی به شهرهایی نظیر اصفهان، شیراز و یزد را برای دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی کشورمان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اظهار تشکر از حمایتهای عبدالحلیم بن قادر از سپک تاکرای ایران خواستار همراهی هر چه بیشتر فدراسیون جهانی با سپک تاکرای ایران شد و اظهار داشت: خوشبختانه روند رو به رشدی را در این رشته که انصافا علاقمندان بسیار زیادی هم در بخش مردان و هم زنان داشته شاهدیم و مطمئنیم با مدیریت خوب رئیس فدراسیون و رئیس انجمن سپک تاکرا در آینده ای نه چندان دور، شاهد کسب مدالهای ارزشمند بازیهای آسیایی و همچنین مسابقات جهانی خواهیم بود.

صالحی امیری در این نشست با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته برای اعزام کاروانی منسجم و آماده به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از نهایی شدن ترکیب کاروان طی 10 روز آینده خبر داد و افزود: خوشبختانه اعزام تیم سپک تاکرا که امیدواری زیادی  نیز به مدال آوری آن در بازیها وجود دارد نهایی شده اما در خصوص تعداد نفرات اعزامی و همچنین بحث حضور بانوان با انگیزه و محق این رشته منتظر تشکیل جلسه  ستاد عالی با حضور وزیر ورزش و سرپرست کاروان هستیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه دوستان ما در فدراسیون و انجمن همیشه از حمایتها و حضور مثبت شما صحبت می کنند و شکی ندارم که مدیریت خوب شما می تواند انگیزه توسعه و رشد این رشته در جای جای کشورهای آسیا را دوچندان کند. امیدواریم برنامه ریزی شما برای بازیهای آسیایی پیش رو نیز طوری باشد که کشورهای شایسته این رشته به حق واقعی خود و موفقیت و مدال برسند.

صالحی امیری در پایان خطاب به  "عبدالحلیم بن قادر" گفت: انتظار ما از شما بعنوان رئیس فدراسیونی مقتدر، سیاسی و همچنین مسلمان این است که نگاه ویژه ای به این رشته در ایران داشته باشید تا بتوانیم با همکاری هم بعنوان محور فعالیتهای منطقه ای در راه آموزش و گسترش و توسعه این رشته فعالیت کنیم.

در ادامه نشست علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از دکتر صالحی امیری بواسطه برپایی این نشست و همچنین بن قادر  بخاطر همکاری ها و حمایتهای همه جانبه تقدیر و تشکر کرد.

عبدالحلیم بن قادر  نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس کمیته ملی المپیک بواسطه وقتی که برای این ملاقات در نظر گرفته بود اظهار داشت: انگیزه، تلاش و اراده ایرانیان ستودنی است و در تمامی نشست های کنفدراسیون آسیا و جهان از ایران بعنوان الگویی برای رشد معنا دار این رشته که با همت و عزم علیپور و سهراب آزاد رقم خورده یاد می کنم.

وی ادامه داد: شکی هم ندارم که یکی از موثرترین فاکتورهای این پیشرفت روز افزون حمایتهای مجموعه مهم و هدفمند کمیته ملی المپیک بوده و هست و بابت این موضوع نیز از شما سپاسگذارم.

بن قادر  با اشاره به درخواست دکتر صالحی امیری مبنی بر حمایت ویژه از ایران اظهار داشت: شک نداشته باشید که هدف فدراسیون جهانی و آسیایی بدون هیچ منتی در همین راستا برنامه ریزی شده و شک ندارم بزودی ایران پایگاه قدرتمند علمی، تمرینی و آموزشی منطقه و آسیا خواهد شد. رئیس فدراسیون جهانی ابراز امیدواری کرد تا تیم سپک تاکرای ایران در بازیهای آسیایی پیش رو با کسب یکی از سکوهای قهرمانی حاصل سالها زحمت مسئولین این رشته، فدراسیون و کمیته ملی المپیک را بگیرد.

سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای ایران و قائم مقام فدراسیون جهانی این رشته نیز از حمایتهای کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد و خواستار نگاه ویژه ستاد عالی اعزام برای اعزام تیم بانوان که انگیزه بالایی برای موفقیت در بازیهای آسیایی را دارند شد.

در این نشست علی فولادی از مسئولین پیشین این رشته و دبیر انجمن سپک تاکرای ایران بعنوان عضو کادر  برگزاری مسابقات سپک تاکرای بازیهای آسیایی انتخاب شد و مقرر گردید با هزینه فدراسیون جهانی بعنوان عضو ویژه ، نظارت بر مسابقات را بر عهده داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صالحی امیری سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس