Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@10:39:32 GMT

بیانیه ارتش بمناسبت سالگرد شهادت صیادشیرازی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۱۷۲۹

بیانیه ارتش بمناسبت سالگرد شهادت صیادشیرازی

ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین‌های داغ خوزستان گواه رشادتهای برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری شهید سرافراز صیاد شیرازی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه نوزدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد، که متن بیانیه آن در ذیل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت بالاترین مزد فی سبیل الله است. حضرت امام خمینی(ره)
یادآوری خاطرات مردان مبارزی که سالهای سربلندی ایران عزیز را در میدان های آتش وخون رقم زدند وحماسه هایی از جنس غیرت وشرف را در کتاب قطور پایمردی به ثبت رساندند، همواره موجب عزت وافتخار است.
شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست منافقان کوردلی که از اقتدار فرزندان غیور و ایثارگر ایران سربلند اسلامی به خشم آمده بودند، جلوه های اخلاص، شجاعت و روحیه انقلابی کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح را متبلور ساخت.
بدون تردید اقدامات راهبردی و تفکرات انقلابی این شهید والامقام چه در وقایع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چه در دوران 8سال دفاع مقدس و پس از آن در ایجاد وحدت و همدلی نیروهای جان برکف قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیر گذار بوده و توفیقات ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه رشادتهای برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری آن شهید سرافراز است و امروز فرماندهان غیور و انقلابی ارتش که درس آموخته آن شهید والامقام و دیگر اسطوره ها و قهرمانان مبارز و مدافع استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی می‌باشند همواره در راه پاسداشت ارزش های اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند و تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اجازه نخواهند داد، امنیت ماندگار ایران به دست بدخواهان و دشمنان خدشه دار شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان