Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول خادم پس از برگزاری مجمع فوق‌العادهفدراسیون کشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دیروز اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی، برای بار دوم استعفای مرا نپذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این همه محبت و اعتماد رؤسای هیات‌های کشتی استانهای کشور و نمایندگان سایر سازمانها، نهادها، و اقشار عضو مجمع، همچنین مردم  عزیز و علاقمندان به کشتی کشور، صمیمانه سپاسگزارم.

پایداری و اصرار نمایندگان خانواده بزرگ کشتی کشور، بر ادامه فعالیت اینجانب، جسارت "نه" گفتن را از من می‌گیرد، اما  دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به قوت خود باقی است؛ هیچ چیز تغییری نکرده است.

هنوز هیچ اقدام عملی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور، برای مذاکره با  "کمیته بین‌المللی المپیک"، جهت کمک به کاهش جرائم و محرومیتهای سنگین جدیدی که در صورت عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی، قهرمانان ملی ما با آن مواجه می‌شوند، صورت نگرفته است.

کمیته بین‌المللی المپیک تحت فشارهای سیاسی در صدد است، در گام بعدی اجازه میزبانی و برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز از کشورهایی چون ایران بگیرد. جالب است این محرومیت‌ها دارد در کشتی پیش‌تر از سایر رشته‌ها دنبال می‌شود و این موضوع اتفاقی نیست.

نمی‌دانم این عدم توجه و عدم پیگیری رجال محترم مسئول را چه تعبیری می‌توان کرد...

به عنوان مسئول ورزش ملی کشور، کشتی، هیچ ابزاری برای کمک به قهرمانان ملی‌مان در اختیار ندارم و هیچکس در کنار ما نیست، اما اصرار من به تکلیف مقامات ذیربط، برای کمک به قهرمانان ملی مردم، به قوت خود باقی خواهد بود...

نکته دیگر، داستان بی مهری‌های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند. البته با توجه به شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد،  بعید می‌دانم تغییری نیز در این نامهربانی‌ها شاهد باشیم.

و نکته آخر اینکه، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

به نظر می‌رسد با شرایط موجود، هم در عرصه داخلی و هم در بخش بین‌المللی، با مشکلات و تنگناهای بسیار بیشتری نسبت به گذشته مواجه خواهیم بود؛ به ویژه اینکه گمان می‌شود با موضع گیری‌های اخیر خانواده کشتی، حساسیت منفی بعضی از عزیزان نیز، به ورزش ملی کشور افزایش یافته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کشتی خانواده المپیک ایران مشکلات فدراسیون کشتی کشتی رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس یک هفته بعد از ترک ایران در گفتگویی که با خبرگزاری تسنیم داشت، علاقه خود به بازگشت دوباره به ایران در آینده را نشان داد و در عین حال گفت که تصور نمی‌کند در تیمی غیر از تراکتور، سرمربیگری کند. او گفت که محمدرضا زنوزی را همچون اعضای خانواده خود دوست دارد و همچنین از مردم تبریز به عنوان مردم میهمان نواز یاد کرد.

این گفتگو را بخوانید:

از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟
تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟
از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم  من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.
حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

دوباره به ایران بازخواهید گشت؟
معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که  بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟
بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

چه پیامی برای هوادار‌ان در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟
تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی