Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:39:12 GMT

محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۲۴۹۴

محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر، به مناسبت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد امام رضا (ع) بهمنشیر برگزار شد.

در این مراسم معنوی ناوباندوم ابراهیم آبادی از قاریان نیروی دریایی راهبردی ارتش به قرائت قرآن کریم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سیلاوی امام جمعه چوئبده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید والامقام شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی یك انسان عادی نبود، حقیقتاً یك جنبه‌های برجسته و بارز شخصیتی داشت كه او را از دیگران متمایز می كرد.

وی ادامه داد: ایشان به لحاظ شجاعت نیز كم نظیر بود طوری كه به راحتی می دیدیم كه شجاعت در حد بالایی در وجودش موج می زد و اوج رشادت ایشان را در عملیات بزرگ و قهرمانانه مرصاد می بینیم.

سیلاوی گفت: امروز به برکت خون شهدایی همچون شهید صیاد نیروی های مسلح ما آنچنان قدرتمند شده اند که در دوردست ترین نقاط جهان حضور چشم گیر دارند به طوری که ما شاهدیم تاکنون 50 ناوگروه به آبهای آزاد اعزام شده اند که این نشان از اقتدار نیروی دریایی و نیروهای مسلح ماست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود