Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:12:13 GMT

آخرین اخبار از دختر جاسوس سابق روس‌تبار

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۲۷۹۴

دختر جاسوس دوجانبه سابق روس‌تبار که بیش از ۵ هفته پیش در سالزبری انگلیس همراه پدرش مورد حمله با گاز اعصاب قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص شده است.

منابع اسکای نیوز، خبر دادند فرآیند بهبودی خانم اسکریپال سریع بوده و انتظار می‌رود پزشکانش امروز بیانیه‌ای را در این رابطه منتشر کنند.

مسمومیت اسکریپال و دخترش بر اثر اصابت گاز نوویچوک بوده و دولت انگلیس فورا مسئولیت این اتفاق را بر عهده دولت روسیه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات انگلیسی در اظهاراتی شدیدا به روسیه حمله کرده و مسکو را مسئول استفاده از گاز نوویچوگ در انگلیس دانسته و در اقدامی، چند دیپلمات روس را اخراج کردند.در مقابل روسیه این اتهامات را رد کرده و چندین دیپلمات انگلیسی را اخراج نمود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس گاز بیمارستان دولت روسیه مسکو انگلیس روسیه جاسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد