Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:54:27 GMT

بوشهر| ۸۵ خط انتقال آبرسانی شهرستان جم اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۲۸۹۴

بوشهر| ۸۵ خط انتقال آبرسانی شهرستان جم اجرایی شد

فرماندار جم با تاکید بر تسریع در اجرای طرح تاسیسات آب‌شیرین‌کن سیراف به جم گفت: خط انتقال این پروژه به طول بیش از ۳۰ کیلومتر دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرستان جم،  محمد حسینی ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم با اشاره به بحران کم‌آبی در این شهرستان اظهار داشت:  شهرستان جم با شرایط سختی در تامین آب آشامیدنی پایدار شهرها و روستاها مواجه است و کم بارشی سال گذشته این سختی را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان جم بیان کرد: با توجه به وضعیت سفره‌های زیر زمینی آب شهرستان جم، باید تدابیر ویژه‌ای برای فصل تابستان اتخاذ شود تا بتوان با کمترین مشکلات آب آشامیدنی مورد نیاز ساکنان شهرستان را تامین کرد.

فرماندار جم، به اجرای پروژه بزرگ آبرسانی  سیراف به جم پرداخت و افزود: سفره‌های زیر زمینی جم دیگر جوابگوی نیاز آبی شهرستان نیست و به همین سبب شیرین سازی و انتقال آب از دریا به جم در دستور کار وزارتخانه‌های نفت و نیرو قرار دارد.

حسینی با بیان اینکه پروژه آبرسانی جم در دولت یازدهم  اجرایی شد تصریح کرد: این پروژه به سبب عدم تامین مالی متوقف شده بود که در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر، مجددا در مصوبات سفر قرار گرفت و وزارت نفت در حال تامین اعتبار پروژه است.

وی، به احداث تاسیسات آب شیرین‌کن در ساحل خلیج فارس اشاره کرد و گفت: پیشرفت ابنیه فنی آب شیرین‌کن سیراف برای انتقال آب آشامیدنی به جم  25 درصد و تامین تجیهزات 30 درصد است که باید برای تسریع در اجرا، اکیپ‌های عملیاتی بیشتری اضافه شود.

فرماندار جم با تاکید بر تسریع در اجرای طرح تاسیسات آب‌شیرین‌کن سیراف به جم بیان کرد: خط انتقال این پروژه به طول بیش از 30 کیلومتر دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان