Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی اویلی، رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بابیان اینکه هزار و ۶۴۲ نفر از مددجویان  سال گذشته از کلاس‌های آموزشی فرهنگی و تربیتی در این شهرستان بهره‌مند شدند گفت: از این تعداد ۹۴۹ نفر در برنامه‌های آموزش خانواده، ۲۲۰ نفر در کانون‌های فرهنگی، تربیتی و ۴۷۳ نفر در اردو‌های آموزشی و تربیتی و در اردو‌های زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از ارائه خدمات فرهنگی توانمندسازی فکری، فرهنگی و خودکفایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به مددجویان برای ارتقاء کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان، همسران جوان و مستعدان اشتغال تحت حمایت در این شهرستان از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

قمی افزود: اخلاق اسلامی، احکام وآموزش قرآن کریم، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، طلاق و آسیب‌های روانی، مشاوره حقوقی، مشاوره و هدایت تحصیلی، علم‌آموزی، مهارت‌های مطالعه، موفقیت در کسب‌ وکار، همسر داری، مهارت‌های هنری، برنامه‌های ورزشی و معرفتی و نشست‌های تخصصی پرسش و پاسخ نماز از جمله موضوعات آموزشی بود که به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ارائه شد.

وی گفت: این شهرستان ۲ هزار و ۵۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ر

بهره مندی مددجویان از خدمات فرهنگی در چالوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه این طرح‌ها در در روستا‌های شهرستان بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه، بابل، محمودآباد، نور، نوشهر، کلاردشت، تنکابن و رامسر به اجرا درآمد، افزود: ۲۱۲هزار و ۱۲۱ نفر با صرف یکهزار و ۹۹۵ میلیارد ریال اعتبار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

بهزاد برارزاده افزود: این طرح‌ها شامل حفر ۱۶ حلقه چاه، تجهیز ۱۲ حلقه چاه، بهسازی ۲ حلقه چاه و نیز اجرای ۶۳.۲ کیلومتر خط انتقال و ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع می‌باشد.

او گفت: در این مدت ۶۱۳۰ متر مکعب مخزن ذخیره و ۱۳ باب ایستگاه پمپاژ نیز احداث شد.

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است
  • بهره مندی ۱۸۰ خانوار روستایی از آب شرب بهداشتی
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم
  • بهره‌مندی ۴۶۷ زندانی‌ کردستانی از ارفاقات قانونی
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • از اشتغال مددجویان بهزیستی حمایت می شود
  • کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • تجهیز ۱۱ واحد آموزشی برای اسکان گردشگران فرهنگی در آستارا