Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛میرزایی درگفت وگو با اصحاب رسانه استان ،اظهار کرد: باتوجه به کاهش شدید بارندگی ها و تاثیرات منفی آن بر منابع آبی، احتمال بروز مشکلات زودهنگام در تامین و توزیع آب شرب در نقاط مختلف روستایی و شهری استان وجود دارد.

وی افزود: در جلساتی که با مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی لرستان داشتیم پیش‌بینی می‌شود در سال جاری و در فصول گرم سال، حدود ۴۰ میلیون متر مکعب کمبود آب شرب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه اولویت اول شرکت آب منطقه ای لرستان تامین آب شرب مردم است، تصریح کرد: به درخواست های تامین آب شرب شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خارج از نوبت، رسیدگی و نسبت به صدور مجوزات لازم اقدام می‌شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش ذخایر آبی و محدودیت های تامین آب از همه هم استانی های عزیز تقاضا داریم جهت پیشگیری و جلوگیری از قطعی آب در فصول گرم سال خصوصا تابستان، در مصرف آب حداکثر صرفه جویی را به عمل آورند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اصحاب رسانه شهری و روستایی صرفه جویی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید

به گزاش پارس نیوز ، وزیر نیرو  گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد