Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،مهدی علی‌اکبرزاده مشاور هنری و مدیر پروژه تولید برنامه شبکه تعاملی سینا درباره «راه اندازی شبکه تعاملی سینا وابسته به وزارت آموزش و پرورش»، گفت: این شبکه اختصاصی آموزش و پرورش است؛ به جهت اینکه فاصله بین مخاطبان خود شامل دانش‌آموزان، والدین، معلمان و مدیران مدارس را کم کند.

وی ادامه داد: با تولید یکسری برنامه در فاز اول که در بهمن ماه سال گذشته شروع شد، سعی کردیم به مقوله آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد در سنین نوجوانی، حریم خانه و ارتباط دانش‌آموزان با والدین و دوران رشد کودکان و نوجوانان بپردازیم؛ ضمن اینکه سعی شد در خصوص آگاهی‌رسانی درباره مهارت‌های زندگی، محیط زیست و حقوق شهروندی مطالبی را به دانش‌آموزان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پروژه تولید برنامه شبکه تعاملی سینا اضافه کرد: برنامه‌ها در قالب مستند، موشن گرافی، انیمیشن و داستانی تولید شده است.

علی‌اکبرزاده خاطرنشان کرد: برنامه‌های تولیدی ذکر شده از بهمن ماه سال گذشته به صورت آزمایشی پخش شد، اما قصد داریم از اردیبهشت ماه جاری این شبکه را به صورت رسمی رونمایی کنیم.

وی با اشاره به چگونگی پخش برنامه‌های شبکه تعاملی سینا، یادآور شد: نحوه فعالیت این شبکه در فضای اینترنت و به نشانی sinatv.medu.ir است و مخاطبان می‌توانند نظرات خود را به صورت کامنت و تعاملی با این شبکه در میان بگذارند.

مدیر پروژه تولید برنامه شبکه تعاملی سینا بیان داشت: مخاطبان می‌توانند در این شبکه ثبت‌نام کنند و بر اساس شماره تلفنی که ارائه می‌کنند، رمز عبوری به آنها داده می‌شود و ازاین طریق می‌توانند از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند.

علی‌اکبرزاده با اشاره به اینکه ماهواره، اینترنت، فضای مجازی، اعتیاد و ارتباط با جنس مخالف از موضوعاتی است که در این شبکه به آن پرداخته می‌شود، گفت: در فاز بعدی، برنامه‌ای مختص معلمان و مدیران مدارس تولید و پخش می‌شود که در خصوص مدیریت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، امور اداری و مالی مطالبی را ارائه می‌کند.

وی در واکنش به این پرسش که حضور مخاطبان در فضای اینترنت و استفاده از آن هزینه‌هایی به دنبال دارد»، افزود: در برنامه‌ریزی بعدی خود به این موضوع توجه می‌کنیم تا این امکان فراهم شود اینترنت رایگان و یا با تخفیف، در اختیار مخاطبان این شبکه قرار گیرد.
فارس
706

مدیر پروژه تولید برنامه شبکه تعاملی سینا مهدی علی‌اکبرزاده آموزش و پرورش فضای مجازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گپ‌ شب» مهمان نوروزی مخاطبان می‌شود/ گفت‌وگوهایی با چاشنی طنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، ویدیوکست «گپ شب» در قالب گپ و گفت هایی گرم و صمیمانه با چاشنی طنز، در روند خود نگاه ویژه ای به موضوع فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای خواهد داشت.

در راستای تحقق هم‌افزایی رسانه‌های مختلف منتخبی از قسمت‌های این برنامه نیز به صورت پادکست و ویدیوکست در بستر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های وب محور از جمله تلوبیون و اپلیکیشن سپهر نیز بارگذاری می‌شود.

برنامه «گپ‌ شب» که با مشارکت تلویزیون اینترنتی سپهر و فضای مجازی رادیونمایش تولید شده است، با حضور مهمانانی از جمله اصغر سمسارزاده، کوروش زارعی، حمید محمدی، محسن سوهانی، یزدان فتوحی، وحید رونقی، عباس محبی، یوسف کرمی، بهرام سروری‌نژاد و … به کارگردانی امیر شعیبی، در ایام نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون اینترنتی سپهر و شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

سایر عوامل تولید این برنامه عبارتند از سردبیر: رکسانا قهقرایی، نویسندگان: محسن فراهانی، رکسانا قهقرایی، میثم کریمی، گوینده آیتم‌ها: شیرین سپهراد، طراح لوگو: مینا سادات حسینی، مدیر تولید: سید نیما شمس الدین، تولید: احسان پیرولیان، تصویربرداران: علیرضا عزیزی، محمدمهدی مطلبی، احسان پیرولیان، طراح نور: امیر شعیبی، نور پرداز: علیرضا عزیزی، مجریان گریم: محسن رفیعی، نسترن مطلبی، تدوین: امیر شعیبی، دستیار تدوین و موشن گرافیک: محمدمهدی مطلبی، آهنگساز تیتراژ: سیاوش قمصری.

کد خبر 6057494 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاهی به ؛ احکام انتصابی
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • «گپ‌ شب» مهمان نوروزی مخاطبان می‌شود/ گفت‌وگوهایی با چاشنی طنز
  • دورهمی خانوادگی «شب فیروزه‌ای» از شبکه تهران
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • آموزش برای تمام فصول
  • مهمانان برنامه سال نو شبکه سه؛ از سینا حجازی تا امید حاجیلی
  • همه چیز درباره برنامه سال نو شبکه سه؛ از لیست مهمانان و مجری تا ساعت پخش و تکرار آن
  • انتصاب جدید وزیر آموزش و پرورش
  • «بهار جان»، وِیژه برنامه تحویل سال شبکه تهران