Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@20:46:39 GMT

دستگیری سارقان داخل خودرو با 100 فقره سرقت در پایتخت 

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۴۳۷۵

دستگیری سارقان داخل خودرو با 100 فقره سرقت در پایتخت 


به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "کارآگاه فخرالدین افراسیابی" گفت: مأموران کلانتری 127 نارمک، هنگام گشت زنی در خیابان شهید مدنی به جوانی حدودا 25 ساله مشکوک شده و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف ده ها عدد لوازم مختلف داخل خودرو از این فرد شدند.
وی افزود: با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، فرد دستگیر شده به عنوان یکی از متهمان سابقه دار با 5 فقره سابقه سرقت داخل خودرو در همان تحقیقات مقدماتی شناسایی شد و در ادامه ضمن معرفی دو همدست خود عنوان داشت که قصد فروش اموال مسروقه مکشوفه را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افراسیابی تصریح کرد: در ادامه رسیدگی پرونده و با شناسایی محل تردد 2 متهم دیگر در محدوده میدان رسالت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به دستگیری آن ها شده و علیرغم انکار هرگونه ارتکاب جرایم در زمان دستگیری، نهایتا به بیش از 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه خودروهای پژو ، پراید و سمند اعتراف کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت: متهمان ضمن هماهنگی با مقام قضائی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی محل های سرقت و همچنین دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

پایگاه خبری پلیس

705

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق آهن‌آلات پل‌های عابر پیاده محدوده کهریزک خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری،  با اشاره به دستگیری سارق آهن آلات در ری اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت آهن‌آلات از پل معابر در محدوده کهریزک، در هفته‌های اخیر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که برش و سرقت برخی از آهن‌آلات این پل هوایی امکان ایجاد خطر سقوط را برای شهروندان به وجود می‌آورد، تیم‌های عملیاتی بر اساس توضیحات شهروندان ضمن حضور در محدوده مذکور به تحقیقات محلی خود ادامه دادند تا متهم یا متهمان شناسایی شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: تیم عملیات کلانتری 170 در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری مشخصات و مخفیگاه سارقان مذکور را شناسایی کرده و برابر هماهنگی‌های انجام شده از سوی مرجع قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

نماینده متخلف در جهاد کشاورزی بهارستان دستگیر شد

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات شهرداری، اداره برق و 10 فقره سرقت مشابه از پل‌های عابر پیاده اعتراف کرده و اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری کهریزک، به همراه پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها