Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان، ۲۸ فروردین امسال آغاز می‌شود و تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان از روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه امسال آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه از طریق سامانه ثبت‌نام azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir ادامه دارد.

آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 11 خرداد ماه امسال در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

مطابق با تبصره یک ماده 11 از دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی، گزینش دانش‌آموزان در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه در رشته‌های نظری و یا هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای بر اساس میانگین امتیاز کل آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم (50 درصد امتیاز کل آزمون ورودی و 50 درصد معدل کل پایه نهم) خواهد بود.

شرط محاسبه 50 درصد معدل کل پایه نهم برای پذیرش دانش‌آموزان در دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، داشتن معدل کل حداقل  17 و همچنین کسب حداقل نمره 12 در همه عناوین دروس پایه نهم در خرداد ماه سال تحصیلی 97-1396 است.

محتوای آزمون مشتمل بر دو دسته سؤالات «استعداد تحلیلی» و «استعداد تحصیلی» است. 20 درصد امتیاز آزمون مربوط به سؤالات «استعداد تحلیلی» و 80 درصد آن مربوط به سؤالات «استعداد تحصیلی» است.

درضمن سؤالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی به صورت چهارگزینه‌ای (فقط با یک پاسخ درست) طراحی می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان مدارس تیزهوشان اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش مدارس نمونه دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند