Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:35:31 GMT

وام قرض‌الحسنه به 2 هزار ایثارگر قزوینی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۴۴۵۸

وام قرض‌الحسنه به 2 هزار ایثارگر قزوینی پرداخت شد

قزوین-ایرنا-رییس صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: سال گذشته به 2 هزار تن از خانواده های شاهد و ایثارگر استان از محل صندوق قرض‌الحسنه شاهد، تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهمن رفیعی افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان 207 میلیارد و 587 میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از این میزان یکصد و 22 میلیارد و 706 میلیون ریال به یک هزار و 312 نفر از خانواده شهدا و 84 میلیارد و 881 میلیون ریال نیز به جانبازان و خانواده آنان پرداخت شد.
رفیعی ادامه داد: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.
وی همچنین گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی لازم ندارد و افرادی که عضو این صندوق باشند، براحتی می‌توانند وام دریافت کنند.
رفیعی با بیان اینکه هر ماه، افرادی که واجد شرایط دریافت وام باشند شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بنیاد مراجعه کنند،گفت: مدت بازپرداخت وام سه ساله است و با پرداخت پنج ششم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.
وی، بهبود وضعیت معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهم ترین اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین عنوان کرد.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران وام قرض الحسنه ايثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کد خبر 6096713

دیگر خبرها

  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت