Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@12:14:45 GMT

اثر جدید علی انصاری منتشر شد+ صوت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۴۷۳۳

اثر جدید علی انصاری منتشر شد+ صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آلبوم موسیقی «بر مدار یکدم» اثری به خوانندگی علی انصاری و آهنگسازی و تنظیم صائب کاکاونداست.

این آلبوم شامل ده قطعه در فضای موسیقی کلاسیک ایرانی است. «تصنیف ای دوست»، «تکنوازی سنتور»، «سنتور و آواز»، «چهارمضراب سماع»، «تار و کمانچه و آواز»، «تصنیف خیامانه»، «کمانچه و آواز»، «تصنیف روزگار»، «تکنوازی تار» و «تصنیف شادزی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصنیف،‌ تک نوازی و ساز و آواز مجموعه اصلی قطعات را تشکیل می‌دهند. حسین پرنیا، رشید کاکاوند، علیرضا دریایی، علی احمدی زیدآبادی، میلاد مرادی و حنانه سعیدی در این اثر به نوازندگی پرداخته‌اند.

503

تصنیف تک نوازی صائب کاکاوند موسیقی کلاسیک تکنوازی سنتور سنتور و آواز حسین پرنیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: در این همایش سه ساعته اساتیدی همچون؛ دکتر نوروز_استاد زبان و ادبیات فارسی و دکتر چوگانیان استاد_عرفان ایرانی، اسلامی_ با استناد به آثار منثور و منظوم عطار نیشابوری، به بررسی نوع عرفان و خداشناسی این عارف و شاعر بزرگ جهان اسلام پرداختند و در بخشی از برنامه نیز به سوالات حضار در این حوزه پاسخ دادند.

علیرضا سید آبادی افزود: خوانش برخی اشعار عطار نیشابوری، اجرای دکلمه، سرود، موسیقی زنده سنتی و همچنین رونمایی از کتاب منطق منطق الطیر که با خط نستعلیق توسط استاد سادات شرفی کتابت شده است، از دیگر برنامه‌های این مراسم مراسم بود.

دیگر خبرها

  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع)
  • پرندگان در خواب هم آواز می‌خوانند
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • هنرنمایی زیبای دختر دانش آموز روی تخته سیاه با گچ
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/