Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@18:29:53 GMT

گرانترین SUV جهان (شاسی بلند) یک خودروی چینی است!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۴۸۶۴

گرانترین SUV جهان (شاسی بلند) یک خودروی چینی است!

اگر شما از رولزرویس کولیان به عنوان لوکس‌ترین SUV جهان نام می‌برید، احتمالا هرگز چیزی در خصوص کارل‌من کینگ نشنیده‌اید.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارمگزین"، این "پادشاه" محصول شرکت چینی IAT است و برخلاف بسیاری از SUV های دیگر تجربه بی‌نظیر و منحصر به فردی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کسب چنین تجاربی مستلزم هزینه‌کرد 2 میلیون دلار ناقابل است که برای خرید یک مدل پایه می‌پردازید. اگر شما به یک ترکیب دیوانه‌کننده با گزینه‌های شخصی‌تر نیاز دارید و یک خودروی بلندقد با بدنه ضدگلوله می‌خواهید، باید حدود 3.8 میلیون دلار از پس‌اندازتان را خرج کنید.

خودرو آنقدر بزرگ است که شرکت سازنده مجبور به استفاده از ساختار و پلت‌فرم فورد F550 در خودرو شده است.  این خودرو همچنین از موتور فورد موتور 6.8 لیتری V10 فورد بهره می‌برد که توان تولید قدرتی حدود 400 اسب‌بخار را دارد.

این حجم از عضله و ابعاد ، خودرو را به مدلی کند تبدیل کرده  که بیشینه سرعت آن به 140 کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته از یک خودرو با عرض 2.5 متر و وزن 6 تن نمی‌توان انتظار تحرک بیشتری را داشت و محدودیت سرعت در این بخش طبیعی به نظر می‌رسد.

زندگی واقعی در فضای درونی کابین جریان دارد.چراغ‌های مخفی، صفحه تلویزیون کشویی یا جمع‌شدنی، یخچال، دستگاه کافی ساز و میز تاشو از گزینه‌های رفاه‌ساز این خودرو هستند. بر این باوریم این خودرو کمی فراتر از suv های دیگر ظاهر شده و همه چیز در آن بدون شخصی‌سازی و تیونینگ ثروتمندانه به نظر می‌رسد.

خریداران همچنین می‌توانند یک نسخه 6 در و 6 صندلی از این خودرو را داشته باشند. شرکت سازنده اعلام کرده که تنها 6 نسخه از این خودرو را خواهد ساخت و این موضوع می‌تواند به منحصربودن دارندگان ثروتمند آن در جهان کمک کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس

تین نیوز

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین، از لحظه ای که تسلا سایبرتراک رونمایی شد، بسیاری از ما انتظار معرفی نسخه های کپی چینی را داشتیم که حالا این زمان فرا رسیده است.

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

 

گمان می رود که این پیکاپ بر پایه پلتفرم برقی دانگ فنگ ساخته شده و طبق ادعای این شرکت، می تواند قدرت ۱۳۰۵ اسب بخاری را ارائه کند که آن را حتی از نسخه پرچمدار سایبرتراک تسلا قدرتمندتر می کند.

 

شکی نیست که طراحان دانگ فنگ از سایبرتراک الهام گرفته اند. در مقایسه با تسلا، لبه های آن کمی نرم تر است و پنل های بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته نشده است. در جلو، یک نوار نور LED وجود دارد که می تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

نگاه کردن به این پیکاپ از کنار، ویژگی های جالبی را نشان می دهد. به عنوان مثال، درهای عقب با قابلیت باز شدن متقارن (به سبک رولزرویس)، پله های جانبی با قابلیت جمع شدن برقی، روکش چرخ های آیرودینامیک و مجموعه ای از لاستیک های مناسب زمین های گلی است. نفوذ سایبرتراک در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که دانگ فنگ این مدل را با چادری که از قسمت بار بیرون می آید به نمایش گذاشت.

در داخل کابین، یک فرمان مربع شکل و نمایشگرهایی وجود دارد که به نظر می رسد تمام عرض داشبورد را در برمی گیرند. این پیکاپ همچنین دارای صندلی های خاصی است که به نظر می رسند در قسمت پشتی آن ها از فیبر کربن استفاده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده