Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال امروز در تمرین جلسه ای با بازیکنان تیمش برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدرضا افتخاری که از زمان حضور شفر در استقلال حضور فعالی در تمرینات این تیم دارد، امروز هم سری به زمین تمرینی نوبنیاد زد تا پیش از بازی با گسترش فولاد دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کند.

افتخاری امروز جلسه ای با بازیکنان تیمش برگزار کرد که به نظر می رسد موضوع اصلی پرداخت مطالبات آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها تا بدین جای فصل حدود ۶۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند و با توجه به این که کمتر از یک ماه دیگر لیگ هفدهم به پایان می رسد، ممکن است نگرانی هایی در این باره وجود داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شفر استقلال استقلال سیدرضا افتخاری شفر گسترش فولاد مدیرعامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!