Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:43:41 GMT

تصاویر کمتر دیده شده از هفدهمین شهید مدافع حرم گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۴۹۲۶

تصاویر کمتر دیده شده از هفدهمین شهید مدافع حرم گلستان

"حجت الله نوچمنی" در دفاع از حرم آل الله عصر دیروز در سوریه به فیض شهادت نائل آمده و به عنوان هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان به خیل همرزمان شهیدش پیوست .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ شهید مدافع حرم "حجت الله نوچمنی"  عصر دیروز در دفاع از حرم آل البیت (ع) در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید نوچمنی یک فرزند دختر ۴۵ روزه و یک پسر ۶ ساله دارد و متولد سال ۵۹ بود.

استان گلستان پیش از این شانزده مدال پر افتخار شهید مدافع حرم برگردن آویخته بود، شهیدان غلامعلی تولی، سید احسان حاجی حتملو، قاسم غریب، قاسم تیموری ، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، صفرپور جاجرمی ، افشین ذورقی، صادق شیبک، حاج قربان نجفی، جواد سنجه ونلی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا  شیبانی، احمد غلامی ، مصطفی خش محمدی و اینک حجت الله نوچمنی به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شدند.

جزئیات مراسم استقبال، شب وداع و تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی در معراج شهدای تهران برگزار شد. قرار است، مردم کرج هم فردا شب از ساعت ۲۰ در مسجد صاحب الزمان این شهر با پیکر شهید وداع کنند. پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی ۱۰ فروردین پس از نماز جمعه از مصلای کرج به سمت امامزاده حسن بدرقه می‌شود. بهروز واحدی از مستشاران سپاه بامداد دیروز در حملۀ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه شهید شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به اعتبارات فرهنگی کمتر توجه شده است
  • شهید مداح لشکر فاطمیون + فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده از سعید راد و ملک مطیعی قبل از ممنوع الفعالیتی
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع