Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان امروز سه‌شنبه، ۲۱ فروردین در جلسه کارگروه تخصصی ارتقا اجتماعی، فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهر پایدار اظهارکرد: در خرم‌آباد تعداد ۱۰ محله حاشیه‌نشین وجود دارد که دارای مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا شرح خدمات بین سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر گروه‌های اجتماعی با یک هدف مشخص شده و وظایف کاملاً از یکدیگر متمایز است که با همکاری باعث هم‌افزایی و بالا بردن سرعت در کار می‌شود.
خجسته‌پور با بیان این‌که انتظار داریم تمام دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند، تصریح کرد: فرمانداری خرم‌آباد به‌عنوان کارفرمای محلی پیگیر مسائل مربوطه خواهد شد و مقدمات کار را از همین امروز فراهم می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که کارها صرفاً با برگزاری جلسات نتیجه‌ای نخواهند داشت، تصریح کرد: کار باید میدانی انجام گیرد و دستگاه‌های اجرایی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد از طریق فرم‌هایی که تهیه شده اطلاعات این مناطق را جمع‌آوری کنند.
وی با بیان این‌که کار باید جهادی باشد، افزود: سه ویژگی کار که عالمانه دیدن و شناخت موضوعات، عقل و تدبیر و عشق و انگیزه است را باید مبنا قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد