Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی به واسطه ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و با دستور آقای دکتر روحانی، از مرکز تحقیق وتوسعه علوم مهندسی مواد سایت هسته‌ای فردو قم رونمایی کرد.

استاندار قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت دستیابی به فناوری هسته‌ای برای مقاصد صلح آمیز گفت: این مهم با تکیه بر نیرو‌های جوان و پرانگیزه داخلی در کشور محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادقی با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نتیجه صبر و پایمردی مردم است افزود: امیدواریم با حمایت مردم و انسجام و اتحاد ملی با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و ترقی کشور گام برداریم.

انتقال اولین محموله کیک زرد تولید کارخانه شهید رضایی نژاد اردکان یزد به یو سی اف اصفهان، بهره برداری از واحد اختلاط انتقال و نمونه گیری شهید احمدی روشن در سایت غنی سازی نطنز اصفهان، بهره برداری از تست لوپ اکتیو تست سوخت راکتور‌های تحقیقاتی در راکتور تحقیقاتی تهران، بهره برداری از مرکز ملی تحقیق و توسعه علوم و مهندسی مواد فردوی قم، بهره برداری از اولین شتاب دهنده خطی الکترون بومی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادین و آغاز عملیات اجرایی اولین شبیه ساز سنجش فرآیندی و آزمایشگاه‌های وابسته، پروژه‌ها و دستاورد‌هایی بودند که در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور دکتر روحانی افتتاح شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان