Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:12:54 GMT

انتقال بخشی از یگان ارتش خراسان شمالی به گنبد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۵۳۷۹

انتقال بخشی از یگان ارتش خراسان شمالی به گنبد

بجنورد- فرمانده تیپ مستقل۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی از انتقال بخش وسیعی از یگان ارتش این استان به گنبد خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: متاسفانه به علت کمبود مکان و خاکی بودن پادگان استان بخش وسیعی از یگان های ارتش خراسان شمالی به گنبد منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گلی افزود: در حال حاضر زمان و محل جانمایی زمین ارتش و ساخت پادگان جدید مشخص نیست و تصمیمی برای توسعه پادگان وجود ندارد.

وی همچنین درباره انتقال پادگان ارتش به خارج شهر، گفت: از وضعیت کنونی راضی نیستیم چرا که هم اکنون این تیپ چهار پادگان را مدیریت می کند که به ظرفیت و امکانات بیشتری نیاز است.

صدور سند زمین پیست علی آباد بجنورد به نام ارتش 

فرمانده اترش خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه زمین ۱۷۶ هکتاری پیست علی آباد بجنورد به نام ارتش سند می خورد، گفت: درحال حاضر این زمین باکاربری نظامی در تصرف ارتش بوده و با رایزنی های انجام شده با راه و شهرسازی، مالکیت این زمین به نام ارتش سند می خورد.

برگزاری مراسم شهید صیاد شیرازی

فرمانده ارتش خراسان شمالی همچنین در ادامه به ویژه برنامه های هفته ارتش اشاره کرد و گفت: از امروز با برگزاری مراسم برای شهید صیاد شیرازی در مسجد صفایی بجنورد ویژه برنامه های ارتش آغاز و تا ۲۹ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

امیر سرتیپ گل گلی بیان کرد: دومین یادواره نخستین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید مرتضی زرهن روز پنج شنبه با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در شیروان برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، کشتی باچوخه، محل انس با قرآن برای کارکنان دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و رژه موتوری را از جمله برنامه های هفته ارتش برشمرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی

دادستان بجنورد در خصوص روند تاخیر نامتعارف در تکمیل و بهره‌برداری از پل کنارگذر شمالی به مسئولان هشدار داد و گفت: در صورت عملیاتی نشدن وعده‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه نهم اردیبهشت_ در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار کرد: ادامه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات استان نگران کننده است.

و با اشاره به مبانی قانونی و وصف مجرمانه این نوع اقدامات، افزود: عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار جای انتقاد دارد.

دادستان بجنورد خاطرنشان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسئول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری شود.

ایلالی اضافه کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی به ویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می‌تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضائی باشد.

وی با اشاره به بروز تأخیر نامتعارف چندین ساله در خصوص بهره‌برداری از پل واقع در ورودی کنارگذر شمالی به مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌های نظارتی ذی ربط و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ماجرا از حیث قصور، تقصیر، تساهل و تسامح و هر گونه فعل و ترک فعل مجرمانه هشدار داد.

دادستان بجنورد با اشاره به آخرین وعده‌ای که در این راستا مطرح شده است، گفت: این اطاله وقت، بعضی امکانات، تجهیزات و منصوبات مستقر در بخش‌های مختلف این پل، مورد سرقت و دستبرد سارقان واقع و از این منظر به بیت‌المال خسارت‌هایی وارد شده است.

ایلالی افزود: چنانچه مسئولان ذی ربط همچنان به وعده‌های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود کند و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضائی، بدون اغماض و مماشات با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748787

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد