Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ محفل نورانی انس با قرآن، صبح امروز، 21 فروردین‌ماه با تلاوت حسن رستمی از کارکنان وظیفه قرآنی این نیرو و همچنین محمد پهلوان از اساتید و قاریان ممتاز استان گیلان در مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی رشت برگزار شد.
طی این جلسه که با حضور امیر دریادار پیشکسوت علیرضا صالحی از رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه بود، به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی و خاطراتی از شهید بزرگوار امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خودسازی و ایثار این شهید را مثال زدنی دانست و گفت: قالب شهدای جبهه و جنگ از این جنس بودند و هم اکنون نیز ایثار آنها هوشمندی و تلاش آنها و از خودگذشتی آنها چراغ راه ما و نقشه راه ما در میادین جنگ و صلح است.
یادآور می‌شود، مشابه این محافل نیز طی دیشب و دیروز، 20 فروردین‌ماه و همچنین روزهای آینده در راستای هفته ارتش در مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود