Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پیکان برای ادامه حضور در این تیم ابراز علاقه کرد و گفت: خودم را شاگرد آقای جلالی می‌دانم و همه جوره و خارج از فوتبال او را دوست دارم. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مشکلات داوری دیدار صنعت نفت و پیکان و نظرات کارشناسی در این خصوص اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس که شکست خورده بودیم و در نشست خبری دیدار مقابل نفت تهران در صحبت‌هایی که داشتم از آقای صفایی، داور دیدار با پرسپولیس تعریف و تمجید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اشتباهاتی که او در بازی با پرسپولیس داشت، اما به نوعی می‌خواستیم حس قدرشناسی وجود داشته باشد و این‌طور نشود که مربیان فقط موقع برد از عملکرد داور تعریف و تمجید کنند.

وی افزود: ما پس از شکست‌مان نیز از عملکرد داور مسابقه تعریف و تمجید کردیم، اما نمی‌دانم چرا وقتی داوری یک بازی بزرگ رو سوت می‌زند، به کلی عوض می‌شود. همان‌طور که در کارشناسی‌های داوری مشخص شده، آقای صفایی در بازی مقابل صنعت نفت یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت که می‌توانست جریان بازی را عوض کند. یک پنالتی اشتباه هم برای صنعت نفت گرفته شده که ما به این مسئله هم اعتراضی نکردیم، اما چرا پنالتی خودمان را نگرفتند؟ ما تمرین می‌کنیم و بازیکنان در زمین تلاش می‌کنند تا به حق‌مان برسیم، اما با یک سوت اشتباه همه این زحمات به هدر می‌رود. به همین دلیل از آقای صفایی گلایه داریم، چون در بدترین زمان ممکن و حساس‌ترین شرایط ما در لیگ چنین اشتباهی را انجام داد. البته باید بگویم اگر من بحث داوری را مطرح می‌کنم، نمی‌خواهم خصوصیات خوب تیم صنعت نفت را زیر سؤال ببرم یا برد آنها را لوث کنم.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که پیکان با شکست مقابل صنعت نفت از کورس رقابت برای گرفتن سهمیه آسیایی با ذوب‌آهن، استقلال و سایپا حداقل سه امتیاز عقب افتاد و آیا در سه هفته باقیمانده بازهم می‌تواند به کورس برگردد یا نه، گفت: بله، قطعاً می‌توانیم و ناامید نیستیم و کارمان را هم با قدرت ادامه می‌دهیم. سه بازی پیش‌رو داریم و حداکثر امتیاز را باید در این سه بازی بگیریم. ما به تیم‌مان و بازیکنان اعتماد داریم و مطمئناً در سه بازی پیش‌رو بهترین نتایج را می‌گیریم.

مطهری در خصوص تمدید قرارداد مجید جلالی و اینکه آیا او هم برای فصل جدید در کادرفنی پیکان می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: آقای جلالی با باشگاه به توافق رسیده، اما با کادرفنی کسی صحبتی نکرده است و قبل از هر چیز باید نظر آقای جلالی را بپرسیم. من خودم اینجا را دوست دارم و فضای پیکان برای من دوست داشتنی است، اما اگر به خاطر داشته باشید سال قبل هم شرایط طوری شد که من آخرین نفر قراردادم را تمدید کردم. خودم را شاگرد آقای جلالی می‌دانم و همه جوره و خارج از فوتبال او را دوست دارم، اما برای ماندن باید شرایط باشگاه در قبال من و شرایط من در قبال باشگاه نیز در نظر گرفته شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر نیز گفت: جا دارد به پرسپولیسی‌ها نیز بابت این قهرمانی تبریک بگویم و ان‌شاءالله از این پس آنها در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشند.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی