Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: برخورد پژو 206 با موانع اتوبان حادثه خونینی را در فلاورجان رقم زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس Police اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری 206 با موانع اتوبان ذوب آهن درمنطقه فلاورجان، ماموران پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در ادامه گفت: در این حادثه Incidentرانندگی سواری پژو به شدت با موانع کنار اتوبان ذوب آهن برخورد کرده بود که متاسفانه سرنشین 4 ساله آن فوت و راننده و 4 سرنشین دیگر نیز مجروح شدند. 
درستکار در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث پژو مرگ کودک وحشتناک اتوبان حوادث فلاورجان اخبار فلاورجان حوادث قاتل زن دستگیری قتل ایران عکس دختر زندگی فرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • حادثه رانندگی در شهر هوره