Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:45:24 GMT

هفته سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۶۳۱۸

هفته سومین حرم اهل بیت (ع) در شیراز برگزار می‌شود

شیراز-رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در نیمه اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان استان فارس، نیما زارع از برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز خبر داد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اردیبهشت‌ماه سال ۸۷ طی سفری به استان فارس داشتند، شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران نامگذاری کردند که این افتخار بسیار بزرگی برای مردم این دیار محسوب می‌شود لذا بنا داریم تا این عنوان را گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع عنوان کرد: هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز در نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد که در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی متناسب و در شأن و جایگاه حرم سوم برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما باید تلاش کنیم تا محور تمام فعالیت‌های فرهنگی استان فارس و به خصوص شهر شیراز را حرم سوم اهل بیت(ع) یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) قرار دهیم و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی بر لزوم تقویت هنر تعهدمدارانه و انقلابی که موجب ترویج اصول و ارزش‌های اسلامی می‌شود، تأکید کرد.

منبع:  تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • سند سومین حرم اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود