Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@16:29:51 GMT

وضعیت بازار و قیمت دلار؛ سه شنبه 21 فروردین 97

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۶۳۴۹

آخرین مشاهدات از بازار ارز حاکی از پراکنده شدن صف‌های طولانی خرید دلار در پی تعطیلی صرافی‌هاست.
براساس  صدای ایران از ایسنا از بازار ارز، هماهنگونه که بانک مرکزی اعلام کرده که دلار ۴۲۰۰ تومانی به صرافی‌ها داده نمی‌شود، امروز در صرافی‌ها خبری از عرضه دلار ۴۲۰۰ تومانی نبود با وجود اینکه متقاضیان زیادی ساعت‌ها برای خرید دلار مقابل صرافی‌ها صف کشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از صحبت‌های معاون اول رییس جمهور در شب گذشته در خصوص دلار ۴۲۰۰ تومانی و تک نرخی شدن آن، ظهر امروز بانک مرکزی به ایسنا اعلام کرد که دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط به متقاضیان قانونی یعنی فعالان اقتصادی اعم از صادرکنندگان و واردکنندگان تعلق می‌گیرد و شرایط ارائه‌ ارز به مسافران، دانشجویان و دیگر گروه‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.
اما از صبح امروز افراد مختلف در صف‌های طولانی حضور پیدا کردند و عده زیادی با ارائه مدارک مسافری به دنبال تهیه دلار ۴۲۰۰ تومانی بودند که موفق نشدند. البته در مقاطعی برخی صرافی‌ها دلار را با قیمت ۴۹۰۰ تومان فروختند که نیروی انتظامی جلوی آنها را گرفت و نهایتا بساط آنها برچیده شد.
به طور کلی فضای بازار امروز حاکی از ابهام در نحوه‌ عرضه و تقاضا بود و مشخص نبود که دقیقا دلار و سایر ارزهای مهم مثل یورو چه قیمتی دارد. از سوی دیگر حضور ماموران نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی برای کنترل فضا و قیمت‌ها در بازار گسترده و پرررنگ بود.
همچنان حضور دلالان و دستفروشان در خیابان‌های محدوده فردوسی نسبتا گسترده بود و با توجه به نا امید شدن بخشی از متقاضیان برای خرید دلار طبیعتا مجبور بودند به سراغ دلالان بروند و دلار را با قیمت حدود ۵۵۰۰ تومان خریداری کنند.
همچنین گفتنی است که امروز اغلب صرافی‌ها تابلوهای اعلان قیمت‌ها را خاموش کرده بودند و اعلام می‌کردند که خرید و فروش ارز انجام نمی‌دهند.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه