Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا رحیمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: شفافیتی که مدام راجع به آن صحبت می شود نه تنها مطالبه مردم بلکه لازمه و ضرورت فعالیت‌های خدماتی و مدیریتی است. ورود آقای نجفی به شهرداری تهران فضایی را در شهرداری ایجاد کرد که علاوه بر شفاف سازی، زمینه‌ای را برای سالم سازی فعالیتهای خدماتی و مدیریتی در شهرداری تهران  ایجاد کرد ایشان در قدم‌های اول موفق بود اگرچه دوره مدیریتی‌اش‌ آنقدر طولانی نبود که همه اهدافش محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با اشاره به ارسال گزارش‌های مستندی در خصوص تخلفات شهرداری تهران از سوی نجفی به مجموعه قوه قضائیه و حوزه‌های نظارتی اظهار کرد: انتظار این است این گزارش‌ها در قوه قضائیه بایگانی نشود و مورد رسیدگی قرار گیرد. ممکن است مقامات قضایی بگویند که به این موارد رسیدگی می شود اما نتیجه برای مردم مهم است و اینکه در روند رسیدگی باید به مردم گزارش بدهند که چه پرونده‌ای در کدام شعبه رسیدگی می شود. مردم از دادستان تهران و دادستان کل کشور انتظار دارند در مسیر شفاف‌سازی و سالم سازی فضای مدیریتی و قضایی به مردم گزارش دهند.

رحیمی درباره اظهارات روز گذشته دادستان کل کشور در خصوص استغفای شهردار گفت: لحن اخیر دادستان کل کشور تهدیدآمیز و سیاسی بود و برازنده مقام سیاسی نبود. این در حالی است که انتظار از مقام قضایی این است که در همه موارد داور بی طرف باشد و شکوه و بزرگی در ادبیات حقوقی و قضایی‌اش وجود داشته باشد.

وی سلامت رویکرد، کارایی و توانمندی مدیریتی در مبارزه با فساد و سالم سازی فضای مدیریتی را مهمترین ویژگی شهردار آینده تهران عنوان و خاطرنشان کرد: اینها انتظارات حداقلی است. ضمن اینکه شهردار آینده باید از استحکام مدیریتی لازم برخوردار باشد تا فشارهای درونی و بیرونی کار مدیریتی وی را متوقف نکند و به لحاظ گرایش سیاسی هم تعهد بدهد که آن را در مدیریت شهری دخالت ندهد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته