Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومي بیمه آسیا؛ مدیران و کارشناسان بیمه ای و امور سهام بيمه‌آسيا به عنوان بزرگ‌ترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول براي چهار سال متوالي در گروه موسسات بيمه‌اي يکصد شرکت برتر کشور در جهت گسترش ارائه خدمات بيمه‌اي شايسته به بيمه‌گذاران به منظور تعميم و توسعه فرهنگ بهره‌مندي از بيمه ، در غرفه اختصاصي این شرکت در سالن A31  و در طول برگزاري نمايشگاه (27 تا 30فروردین سال جاري ـ مرکز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران) آماده ارائه خدمات بیمه ای با تخفیف های ویژه و مشاوره‌ در حوزه صنعت بيمه و بورس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 بنابر اين گزارش، بازدید کنندگان غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن 31A می توانند از کارگاه های آموزشی رشته های مختلف بیمه ای ، محاسبه آنلاین حق بیمه توسط کازشناسان بیمه ای و تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

 یازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه به عنوان مهم ترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه سالانه با حضور شركت هاي توانمند داخلي و خارجي با رویکرد همکاری و ارتباط وفرهنگ سازی عمومی برگزار می شود.

 مهم‌ترين برنامه های نمایشگاه ، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی های داخلی در سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی، برگزاری کارگاه های آموزشی ، فرآهم آوردن زمینه مناسب برای تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و ...می باشد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

سید مجتبی قدمگاهی؛ مدیرکل دفتر توسعه کسب‌و‌کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد + تصاویر

وی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از 29 تا 31 فروردین ماه جاری (17 تا 19 آوریل 2024) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان‌سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان