Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@23:31:43 GMT

برزای از لیست استقلال خط خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۶۷۸۶

برزای از لیست استقلال خط خورد

ورزش > لیگ برتر - هافبک استقلال هم نمی تواند تیمش را در سفر به تبریز همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام برزای بازیکنی است که بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیت طولانی مدت بعد از بازی با سیاه جامگان به تمرینات استقلال اضافه شد.

با این حال برزای از نظر رسیدن به مرز آمادگی شرایط لازم را نداشت و به همین دلیل شفر تصمیم گرفت نام او را از لیست مسافران تبریز برای بازی با گسترش فولاد خط بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این شرایط برزای این شانس را دارد تا از بازی با الهلال دوباره نامش در لیست 18 نفره استقلال قرار بگیرد و بتواند بار دیگر برای این تیم به میدان برود.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : وینفرد شفر - گسترش فولاد تبریز - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وینفرد شفر گسترش فولاد تبریز باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!