Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان تیم فوتبال هوفن‌ هایم شایعه حضورش در تیم بایرن مونیخ را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از منتفی‌ شدن بحث حضور توماس توخل در تیم فصل آینده بایرن، هم اکنون رسانه‌ها گزارش می‌دهند که «یولیان ناگلس‌ مان» جدی‌ ترین گزینه جانشینی یوپ هاینکس روی نیمکت مونیخی‌ها است.

اما مربی ۳۰ ساله هوفن‌هایمی‌ ها انتقالش را در تابستان سال جاری به تیمی دیگر منتفی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه‌ای اظهارداشت تا سال ۲۰۱۹ با تیمش قرارداد دارد.از این رو در تابستان سال جاری به هیچ‌تیمی امکان انتقال ندارد.

این اظهارات در حالی انتشار می‌یابد که وی همچنین گزینه مربیگری فصل بعد بورسیادورتموند نیز است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس توخل جانشین یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ سرمربی تیم فوتبال هوفن هایم یولیان ناگلس مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

سرمربی فعلی شیاطین سرخ ممکن است در پایان فصل جانشین توماس توخل در بایرن مونیخ شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ پس از اینکه ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک پیشنهاد هدایت این تیم را رد کردند، همچنان دنبال یافتن گزینه‌ای جدید برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است. در حالی که در روزهای اخیر عنوان شد راجر اشمیت سرمربی آلمانی بنفیکا و روبرتو دزربی سرمربی ایتالیایی برایتون اکنون تبدیل به گزینه‌های اصلی این باشگاه بوندس‌لیگایی در انتخاب سرمربی جدید شده‌اند، حالا خبر می‌رسد سرمربی هلندی منچستریونایتد هم تبدیل به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مدنظر بایرنی‌ها شده است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان» در این باره خبر داد؛ نام اریک تن‌هاخ بار دیگر به لیست مدنظر مدیران باشگاه بایرن مونیخ در مسیر یافتن سرمربی جدید، بازگشته است. در هفته‌های اخیر مذاکراتی بین باشگاه بایرن و مدیر برنامه‌های تن‌هاخ صورت گرفته است، هرچند هنوز مذاکره مستقیمی با این مربی هلندی انجام نشده است. تن‌هاخ در حال حاضر قصد دارد به قرارداد خود با منچستریونایتد پایبند بماند، اما اگر در پایان فصل از این تیم جدا شود، آماده جانشینی توخل در بایرن است. طبق این گزارش؛ در لیست مدنظر بایرنی‌ها، نام‌های تن‌هاخ و خولن لوپتگی دیده می‌شود.

نشریه «کیکر» آلمان هم در این خصوص خبر داد؛ در باشگاه بایرن مونیخ زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که مدیران این باشگاه رؤیای بازگرداندن پپ گواردیولا به این تیم را دارند. ارتباط مدیران این باشگاه با پپ گواردیولا از زمانی که او در سال 2016 از بایرن جدا شد، هرگز قطع نشده است و این مربی اسپانیایی که در شهر مونیخ آپارتمانی دارد، گاهی اوقات به آنجا سفر می‌کند. با این حال، باید دید که آیا این رؤیا به حقیقت خواهد پیوست یا خیر!

ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!

زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید هم که در هفته‌ای اخیر شایعاتی درباره احتمال حضور او روی نیمکت بایرن مطرح بود، در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک میامی، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»، در مواجهه با این پرسش که در بازی چهارشنبه شب، بایرن خواهد برد یا رئال مادید؟»، گفت: «امیدوارم رئال مادرید برنده شود، اما بازی دشواری خواهد شد».

زیزو همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا در آینده مربیگری بایرن مونیخ را برعهده خواهید گرفت؟»، اظهار داشت: خیر! من برای تماشای بازی (رئال - بایرن) می‌روم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!