Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ بر اساس این اعلام، سرویس پرداخت قسط در کانال همراه بانک به منظور بهبود عملکرد و رفع مشكلات احتمالي نرم افزار به صورت موقت قطع خواهد شد.

شایان ذکر است، مشتریان در این مدت برای پرداخت غير حضوري اقساط خود مي توانند از ساير امکانات بانک قرض الحسنه مهر ايران نظير اينترنت بانک و خدمات كارت به كارت استفاده كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سامانه اینترنت بانک، یکی دیگر از خدمات نوين بانک قرض الحسنه مهر ايران است که با هدف ارائه سرويس هاي بانكي در دسترس، سريع و كم هزينه بر روي بستري امن و مطمئن براي مشتريان راه اندازي شده است .

مشتریان می توانند به منظور فعال سازی و دریافت کد کاربري سامانه مذکور به يکي از۵۳۰ شعبه متمركز بانك قرض الحسنه مهر ايران مراجعه و نسبت به تكميل فرم درخواست سرويس اينترنتي اقدام كنند تا پس از تكميل فرم و تاييد آن توسط مسئول شعبه سرويس درخواستي فعال شده و رمز به صورت محرمانه تحويل مشتري شود.

پیشنهاد می شود، به منظور سهولت در استفاده از امکانات سامانه اینترنت بانک قرض الحسنه مهر ایران راهنماي استفاده از اين سرويس که به صورت فايل PDF تهيه شده است را از سايت بانک به نشاني: www.qmb.ir دانلود و مطالعه فرماييد .

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، او در ویراستی نوشته بود: «باوجود افزایش سطح حملات منع‌خدمت توزیع‌شده (DDoS) در یک هفته اخیر، شبکه ارتباطی کشور پایدار است؛ اگرچه یکی از اپراتورها دارای افت ترافیک بود که باید اطلاع‌رسانی و جبران کند.»

حملات دی‌داس چیست؟

DDoS ترکیبی اختصاری از عبارت Distributed Denial of Service است به معنی یک نوع حمله سایبری که در آن، یک سرویس یا منبع آنلاین با تعداد زیادی درخواست غیرمعمول یا مخرب مورد هدف قرار می‌گیرد. هدف اصلی این حملات این است که از دسترسی‌ سرویس مورد حمله استفاده ‌کند تا باعث قطع دسترسی به سرویس یا وب‌سایت مورد حمله شود.

دی‌داس چطور اختلال ایجاد می‌کند؟

در حملات دی‌داس تعداد زیادی دستگاه که معمولاً کامپیوترهای متعددی هستند که توسط هکرها کنترل شده‌اند، همزمان درخواست یا ترافیک به یک سرویس یا وب‌سایت ارسال می‌کنند. این ترافیک اضافی و غیرمعمول می‌تواند بار سرویس را به حدی افزایش دهد که بتواند آن را از دسترس کاربران عادی دور کند، باعث ایجاد قطعی در سرویس‌دهی و در نتیجه، موجب تخریب سرویس یا وب‌سایت شود. مهم‌ترین ویژگی حملات DDoS این است که از منابع متعدد و متنوعی در سراسر اینترنت استفاده می‌کنند.

این منابع می‌توانند شامل کامپیوترهای متعلق به کاربران عادی که با استفاده از نرم‌افزارهای مخرب تحت کنترل هکرها قرار گرفته‌اند یا دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت مانند دوربین‌های امنیتی یا حتی سرورهای مستقر در دیتاسنترها باشند. از طریق بهره‌گیری از این منابع مختلف، حمله‌کنندگان می‌توانند به راحتی حجم زیادی از ترافیک را به‌سوی هدف خود هدایت کنند و باعث قطعی سرویس‌دهی شوند.

بیشتر بخوانید:

اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟

روش جلوگیری از این حملات

حملات DDoS می‌توانند برای اهداف مختلفی ازجمله انتقام‌گیری، اختلال در عملکرد یک سرویس یا وب‌سایت یا حتی برای اشغال منابع سرور انجام شوند. به‌عنوان یکی از روش‌های حفاظتی، مدیران سیستم‌ها و وب‌سایت‌ها باید روش‌های مقابله با حملات DDoS را درنظر بگیرند؛ ازجمله استفاده از فایروال‌ها، سیستم‌های تشخیص حمله و ابزارهای مدیریت ترافیک.

کد خبر 844701 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - هکر حملات سایبری اینترنت

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی