Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خراسانى در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد پاداش بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت گفت: شب گذشته جلسه اى را با بازیکنان تیم برگزار کردیم و پیش از این براى پرداخت مطالبات آن‌ها چک ٣ درصدی را به بازیکنان داده بودیم، اما قرار بر این شد روز چهارشنبه چک ٣ درصدى عودت داده شود تا آن‌ها چکى به مبلغ ٢٠ درصد را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قبل از بازی با پرسپولیس نیز ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد تا به این ترتیب دریافتی بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود به ۸۰ درصد برسد.

او درباره ارسال نامه بازیکنان و کادر فنى به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد:با ارسال نامه بازیکنان به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان موافقم و به نظر من این امر حرکت خوبی بود و واقعا در برخى مواقع باید عدل و انصاف در نظر گرفته شود. به این ترتیب معتقدم حرکت جالبی صورت گرفته چرا که حداقل این کار باعث شد تا صدای بازیکنان و کادر فنی به گوش مسئولان برسد تا در نهایت با این کار حرکتی صورت بگیرد تا بازیکنان مطالبات خود را دریافت کنند. البته از طرفى باید از مالک هم بعنوان بخش خصوصی حمایت شود، چون در فوتبال فقط باید هزینه کرد و برگشت سرمایه‌ای وجود ندارد.

سخنگوى باشگاه سپید رود رشت افزود:با توجه به مشکلاتی که همه باشگاه‌ها از نظر پرداخت مطالبات بازیکنان دارند به همین دلیل باید آسیب شناسی صورت بگیرد، اما تیم فوتبال سپیدرود در حال حاضر با توجه بازی‌های پیشرو فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی ندارد، اما به طور حتم در آینده این امر در دستور کار قرار می‌گیرد. از طرفی هم بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود به هیچ عنوان اهل اعتصاب نیستند و آن‌ها به خوبی می‌دانند که سرمربی تیمشان علی کریمی است و این مربى هم با هیچ فردى تعارفى ندارد. اصلا بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود با سرمربیگری علی کریمی هیچ گاه فکرشان به سمت اعتصاب نمی‌رود. من هم به عنوان مشاور حقوقی و سخنگوی باشگاه اخلاق عدالت و مساوات حکم می‌کند که واقعیت‌ها را بازگو کنم و جانب متعصبانه به شخصی نداشته باشم؛ بنابراین من در کنار بازیکنان هستم و هیچ گاه در مقابل آن‌ها قرار نمی‌گیرم چرا که برخی از آن‌ها قدیمی و از دوستان صمیمی ما هستند و از طرفى ما هم رابطه خوبی با کادرفنی و علی کریمی داریم.

او ادامه داد:بازیکنان هم در این زمینه بی‌تقصیر هستند چرا که منبع درآمد و شغل آن‌ها فوتبال است و از این راه در آمد دارند. البته برخى بازیکنان لیگ برتری هستند که فکر میکنند به پول خود نمیرسند، اما مدیران باشگاه سپیدرود اعلام کردند چه تیم در لیگ برتر بماند و یا به دسته پایین تَر برود تمام مطالبات بازیکنان و کادر فنى را تا ریال آخر پرداخت مى کنند.

انتهای پیام/

دریافتی سپید رودی‌ها به ۸۰ درصد می‌رسد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است