Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:27:11 GMT

تکمیل پروژه مترو تبریز اولویت شهرداری است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۷۳۴۶

تکمیل پروژه مترو تبریز اولویت شهرداری است

تبریز- شهردار تبریز گفت: تکمیل پروژه مترو تبریز اولویت شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل متروی تبریز اظهار داشت: روند تکمیل قطار شهری باید تسریع شود و با بهره گیری از تخصص و تجربه سردار مولوی قاطعانه در اتمام این پروژه قدم بر می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به اینکه : در حال حاضر تقویت فنی متوجه پروژه های عمرانی مترو نیست، ادامه داد: تا زمانی که مترو را پاک ترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل عمومی راه اندازی نشود نباید انتظار داشته باشیم این شهر از آب و هوای پاک برخوردار باشد.

شهین باهر همچنین با اشاره به اینکه شهرداری تبریز مصمم در پیشبرد اهداف این سازمان طبق برنامه ریزی های به عمل آمده است، گفت: تامین اعتبار مالی برای تکمیل پروژه قطار شهری بیش از پیش مطرح است.

شهردار تبریز همچنین گفت: ۵۰ درصد اعتبارات مترو تبریز توسط شهرداری تبریز و ۵۰ درصد اعتبار نیز از طریق بودجه دولتی تامین می شود و امیدوارم همه برای پیشرفت پروژه قطار شهری تبریز تلاش کنند.

مترو تبریز ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد

مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری تبریز و حومه نیز در این جلسه گفت: مترو تبریز ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

مصطفی مولوی همچنین اظهار داشت: پروژه مترو تبریز باید چند سال پیش به سرانجام می رسید و باید برای تکمیل این پروژه مهم شهری به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

وی با درخواست از شورای شهر تبریز برای موافقت با اختصاص وام ۱۰۰ میلیارد تومانی به مترو تبریز گفت: در صورتی که این وام به مترو اختصاص یابد قسمتی از مشکلات مطروحه رفع خواهد شد.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج

تین نیوز

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: امسال پنج هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج اختصاص یافته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خلیل کوزه کنانی گفت: سهم امسال کرج از واگن های در اختیار دولت ۱۳۰ دستگاه تعیین شده که انتظار می رود این واگن ها به کرج واگذار شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط ۲ قطار شهری کرج بیان کرد: با تلاش جهادی به تازگی ایستگاه شهید سلطانی این کلانشهر زودتر از زمان مقرر آماده بهره برداری شده است .

کوزه کنانی گفت : زمان ساخت هر ایستگاه قطار شهری بین ۳۰ تا ۳۲ ماه است که این ایستگاه در مدت زمان ۲۲ زمان تکمیل شد؛ ایستگاه شهید سلطانی کرج تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری افزود: اکنون یک رام قطار برای فعالیت در مسیر ۴.۵ کیلومتری چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در کرج موجود است و درصدد هستیم تا یک رام دیگر برای فعالیت درآن خرید کنیم.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شد که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کلیومتر اسفند ماه سال۱۴۰۱ با حضور وزیر کشور بین گلشهر و چهار راه طالقانی کرج بهره برداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه