Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر شهید رحیم احمدی‌روشن گفت: مصطفی پس انعقاد قرارداد ‌سعد‌آباد می‌گفت حضور‌مان دیگر به نفع مملکت نیست. ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیماز سیرجان، رحیم احمدی‌روشن امروز در همایش گرامیداشت روز هسته‌ای در دانشگاه صنعتی سیرجان اظهار‌ داشت: پس از شهادت مصطفی تعداد زیادی از دانشجویان سراسر کشور به رشته فیزیک هسته‌ای تغییر رشته دادند و این بار ما را سنگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای کشور گفت: خود ما هنوز متوجه نیستیم تا این شرایط را درک کنیم و نیازمند زمان است تا متوجه شویم مسئله هسته‌ای واقعیت نبود و ما پنج سال است در مقابل دشمنان از همه چیز هسته‌ای گذشتیم و نتیجه آن را دیدم که تنها کج‌فهمی دشمن بود.

پدر شهید رحیم احمدی‌روشن با اشاره به بدعهدی غرب در مسئله برجام افزود: کسانی که حامی برجام بودند دانستند که دشمن بر سر مسئله هسته‌ای با ما مشکل ندارد.

وی با اشاره به قرارداد سعدآباد تصریح کرد: مسئولان ما به این نتیجه رسیدند که کدورت‌ها را با دشمن دور بریزیم و آنها را از خودمان راضی کنیم، ما در طی قرار داد سعد‌آباد نطنز را واگذار کردیم، مصطفی پس از این واقعه می‌گفت حضور ما دیگر به نفع مملکت نخواهد بود.

پدر شهید هسته‌ای با اشاره به از سر‌گیری غنی‌سازی اورانیوم پس از قرارداد سعد‌آباد افزود: تیمی که مصطفی در آن حضور داشت شبانه‌روز تلاش کردند و با خلق یک حماسه اورانیوم 20 درصد تولید کردند، این خبر آمریکا را در بهت فرو برد و ترور دانشمندان هسته‌ای از آن کلید خورد.

وی مذاکرات هسته‌ای را نتیجه عدم کار‌آمدی تحریم‌ها بر ملت ایران دانست و خاطر‌نشان کرد: بعد از انقلاب همین آمریکایی‌ها گفتند درهای علم بر روی ملت ایران بسته شده اما ما ثابت کردیم که در علم و صنعت چگونه پیشرفت کردیم و درک این موضوع برای استکبار جهانی سخت بود.

پدر شهید رحیم احمدی‌روشن با اشاره به سیاست‌های خصمانه آمریکا گفت: آمریکای بد عهد راحت نخواهد نشست و بارها رهبری گفتند خوشبین نیستیم و در این زمینه دغدغه‌های زیادی داریم اما گوش شنوایی نبود.

وی با اشاره به شعار تیم مذاکره کننده برای رفع مشکلات اقتصادی در پسا برجام تاکید کرد: ما به تعهدات خود عمل کردیم چرا مشکل سفره مردم حل نشد، این نتیجه اعتماد به کدخدا بود.

پدر شهید هسته‌ای استراتژی آمریکا را تضعیف کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: ترامپ دیوانه نیست این رفتار استراتژی اوست، شیخ‌های عرب را می‌دوشد و سیاست‌های خصمانه خود را در منطقه اجرا می‌کند، اگر ملت و مسئولان هوشیار نباشند برنامه‌ای که سر قذافی پیاده کردند بر ملت ما تحمیل خواهند کرد.

وی بیان کرد: آن کسانی که مردم را امیدوار کردند و برد موشک‌ها را آرمان نمی‌دانستند و وعده رفع تحریم‌ها با هسته‌ای را می‌دادند باید از مردم عذر‌خواهی کنند، این خواسته خانواده شهدای هسته‌ای است، یک وظیفه خداوند بر عهده ما گذاشته ان هم راهنمایی است شاخص هدایت ما ولایت است و این را خداوند فرموده است.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است