Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی لطفا روی عکس کلیک کنید

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال

ستاد حکمرانی مردم در استان البرز با محوریت شعار سال و با هدف استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه اقتصاد آغاز به کار خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، میلاد بوئینی دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال‌هایی که گذشت قدرت و تاثیر مردم در عرصه‌های اجتماعی و کنترل بحران‌ها به خوبی درک شد و این اطمینان به توانمندی گروه‌های مردمی بین مسئولین حاصل شد.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، تمامی ارکان زیر مجموعه دولت مردمی در استان البرز اعم از ادارات کل، سازمان‌ها و ادارات باید به مردم میدان دهند و شرایط حضور فعال آنان در عرصه اقتصاد در تمام شئون  تصمیم‌گیری،  اجرا و  نظارت را فراهم سازند.

بویینی گفت: مسئله اقتصاد، مسئله مهمی است که کشور را در سالیان گذشته درگیر کرده است، از آنجایی‌ که مسئله اقتصاد ارتباط تنگاتنگی با معیشت مردم دارد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مشکلات اقتصادی رفع شود، از بسیاری مشکلات نیز گره‌گشایی خواهد شد .

توسعه البرز بر مدار مشارکت مردم قرار می گیرد چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در ابتدای سال 1402  فرمودند که مهمترین مشکل ما دولتی بودن اقتصاد است و دغدغه ایشان مردمی کردن اقتصاد است که مطمئنا این موضوع دغدغه دولت سیزدهم نیز است به مراتب نیز مسئولین امر در استان البرز در طول سال جاری به دنبال تحقق آن خواهند بود.

دستیار استاندار البرز در امر مردمی‌سازی دولت گفت؛ مجموعه دولت باید از تصدی‌گری اقتصاد فاصله گرفته و نقش تسهیل‌گری پیدا کند.

وی ادامه داد: دولت باید بستری امن و قابل اعتماد و پایدار جهت ارزش آفرینی و کارآفرینی توسط اصناف مختلف بوجود آورده و آرامش روان را برای فعالین اقتصادی و ظرفیت های مردمی به ارمغان آورد .

بوئینی در پایان افزود؛ با وجود مسئولین دغدغه مند در استان البرز به ویژه استاندار که ایمان و اعتقاد واقعی به نقش آفرینی مردم در حل مسائل در عرصه‌های مختلف را دارند و حضور فعالانه دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت و ادارات کل به عنوان اعضای اصلی ستاد حکمرانی مردم با همکاری گروه‌های مردمی و تخصصی در جای جای استان امید داریم این مسیر با سرعت مطلوب و دقت بیشتری پیموده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است