Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@22:33:47 GMT

تاثیر بالا رفتن دلار بر اکران یک فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۷۷۱۹

تاثیر بالا رفتن دلار بر اکران یک فیلم

فرهنگ > سینما - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بهمن کامیار از بسته شدن قرارداد پخش «در وجه حامل» در این هفته خبر داد.

بهمن کامیار، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» گفت: «این هفته قرارداد پخش «در وجه حامل» را می‌بندیم و پس از آن برنامه‌ریزی لازم جهت اکران را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در خصوص زمان مناسب اکران این اثر بیان کرد: «فکر می‌کنم تابستان زمان مناسبی برای اکران این فیلم باشد؛ اما از آنجا که بالارفتن قیمت دلار و بازتاب‌های این روزهای آن با قصه فیلم در یک راستا قرار دارد، هرچه زودتر اکران شود به نفع فیلم خواهد بود و به آگاهی هرچه بیشتر مردم کمک می‌کند.»

«در وجه حامل» به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و کارگردانی بهمن کامیار، مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، محسن کیایی و رعنا آزادی ور در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

57244

کلید واژه‌ها : اکران سینما - کارگردانان سینمای ایران - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اکران سینما کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • ین ژاپن بالا رفت
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • عبور از دژاووی بورسی