Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشمر-مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: سال تحصیلی آینده با مشکل جدی کمبود نیروی انسانی در کاشمر مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طاهریان ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر،  با بیان اینکه  کمبود نیروی انسانی از مشکلات مهم این اداره به شمار می رود اظهار کرد: مکاتبات لازم را از سال گذشته با اداره کل آموزش و پرورش داشته ایم تا در استخدامی های جدید وتامین سرباز معلم مشکل کمبود نیرو را برای ما حل کنند چراکه در غیر این صورت در اول مهر با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی امتحانات دانش آموزان را یکی از مهمترین برنامه های پیش رو این اداره عنوان کرد و افزود: امتحانات امسال مقارن با ایام ماه مبارک رمضان شده است که برنامه ریزی را با مشکل مواجه خواهد کرد. 

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از برگزاری اجلاسیه شهدا در ۱۶ اردیبهشت ماه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و تصریح کرد: این اجلاسیه در سطح گسترده و به یادبود ۹۵ شهید دانش آموز و ۲۵ شهید فرهنگی در کاشمر برگزار می شود. 

وی در ادامه مشکلات دیگر این حوزه را کمبود فضا درهنرستان ها و مدارس این شهرستان عنوان کرد و گفت: پنج قرائت خانه در طول سال فعال اند که با استقبال خوب دانش آموزان متوسطه دوم و اولیا آنها روبرو شدیم که در کمتر شهرستانی به این شکل قرائت خانه منظم و با فعالیت مستمر داشته اند. 

طاهریان با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی کارهای بسیار زیادی انجام شده افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ پروژه را آغاز کرده ایم که مهمترین آنها مدرسه شادروان پویا عظیم زاده است که قبل از عید تفاهم نامه آن به امضاء رسیده است. 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین دارالقران استان توسط خیر محترم محمدیان ساخته می شود، تصریح کرد: در مدرسه صائب علاوه بر نمازخانه در حال تکمیل ساخت سه کلاس جدید هستیم. 

مدیر آموزش و پرورش کاشمر افزود: در دیدار با مدیر کل نوسازی مقرر شد اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیون برای ایجاد استخر ذخیره آب جهت اردوگاه جدید آموزش و پرورش اختصاص یابد. 

وی همچنین با بیان اینکه پیگیر بازپس گیری اردوگاه آموزش و پرورش که اکنون در تصرف سپاه است هستیم، تصریح کرد: در آبان ماه سال گذشته به دفترمقام معظم رهبری نامه نوشتیم و در دیماه پاسخ دریافت کردیم و از آن زمان تاکنون پنج جلسه در تهران، مرکز استان و شهرستان برگزار کرده ایم که امیدواریم این امر زودترمحقق شود. 

طاهریان با اعلام اینکه در شب عید به همت شهرداری  مبلغ ۱۲ میلیون تومان  به دانش آموزان محروم در قالب کارت هدیه خرید اهداء شد تصریح کرد: با تعاملاتی که بین شهرداری و شورای شهر با آموزش و پرورش انجام گرفته است به زودی عقب نشنی بعضی از مدارس صورت خواهد گرفت و مدارسی که در حاشیه خیابان ها قابلیت تجاری سازی داشته باشند اقدام خواهد شد. 

وی در پایان گفت: متاسفانه ادارات زیادی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و علی رغم اینکه دعوتنامه برای حضور درجلسه برای ادارات ارسال می شود ولی به جز نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر ادارات دیگر در جلسات شورای آموزش و پرورش شرکت نمی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود

 رضا رضایی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود گفت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد؛ مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند.

رضایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یاد آوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

رضا رضایی افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند که هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند.

وی گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه در حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

رضایی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، و معاونت پرورشی استان هم باید جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود