Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@15:16:43 GMT

استفاده از سه لرزش گیر اپتیکال در هواوی P20 پرو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۱۸۱۳۸

استفاده از سه لرزش گیر اپتیکال در هواوی P20 پرو

به گزارش وانانیوز، 

هواوی در سال جاری برای پرچم‌دار خودش سنگ تمام گذاشت و این بار با معرفی نسخه P20 پرو قدرت بازوی خود را در بازار قوی‌تر کرد. هواوی P20 پرو قسمت‌های هیجان‌انگیزی دارد که پیشتر در زومیت مطلبی با عنوان ۱۰ نکته هواوی P20 و هواوی P20 پرو درباره‌ی آن منتشر شد. بر اساس صحبت‌های رسمی شرکت تنها حسگر ۸ مگاپیکسل تله فوتو به‌صورت رسمی از OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده اما در کابلد شکافی‌های انجام‌شده مشخص شد که هر سه لنز از لرزش‌گیر اپتیکال بهره برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می‌تواند نقطه عطفی برای P20 پرو به‌حساب بیاید.

هواوی روی دوربین سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است، ازاین‌رو انتظار نتایج درخشانی را از دو پرچم‌دار تازه‌نفس این شرکت داریم. به نظر می‌رسد بهینه‌سازی نرم‌افزاری و استفاده از هوش مصنوعی در زمینه تثبیت سازی تصاویر به‌صورت دیجیتالی از اهمیت بیشتری برای هواوی برخوردار بوده به همین دلیل تمایلی به تمرکز برای معرفی OIS در هر سه حسگر نداشته است. ترکیب قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تثبیت بیشتر تصاویر هنگام تصویربرداری می‌تواند قابلیت بسیار خوبی در هر اسمارت‌فون باشد.

جعبه‌گشایی P20 پرو هواوی را از دست ندهید و منتظر نقد و بررسی کامل این دستگاه در زومیت باشید. نظر شما در مورد عملکرد P20 پرو در بازار چیست؟

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب کارگر، حال خوب جامعه + فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: «آن‌طور که حالا به من گزارش کرده‌اند، ما در حدود چهارده میلیون کارگر داریم که اگر با خانواده‌هایشان حساب کنیم، بیش از چهل‌وچند میلیون انسان میشوند؛ خب چهل‌وچند میلیون یعنی نصف جمعیّت کشور. اگر تلاشی انجام بگیرد، کاری انجام بگیرد که حال جامعه‌ی کارگری خوب بشود، معنایش این است که حال نصف جامعه‌ی کشور خوب شده».

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رای‌گیری الکترونیکی چگونه انجام می‌شود؟
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • حال خوب کارگر، حال خوب جامعه + فیلم
  • انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟