Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن؛ حکم مسؤلیت مهندس سیدابوالقاسم هاشمی فرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع) و تأیید آن از سوی مراجع ذیصلاح و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دماوند تمدید شد.

روابط عمومی این انتصاب و تمدید حکم مسؤلیت را به برادر بسیجی مهندس سیدابوالقاسم هاشمی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ایشان و همه کارکنان بسیجی سرافراز را در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای( مدظله العالی) مسألت می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این پایگاه بعنوان پایگاه برتر حوزه کارمندی در جشنواره مالک اشتر در سال 96 برگزیده شد ، که این امر مرهون توفیق ایشان در عامل مؤثر فرماندهی ، مدیریت و کارکنان پرتلاش این واحد دانشگاهی است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۱۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن در خلیج‌ فارس با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تجلیل از فداکاری‌ها و شجاعت‌های کارکنان ناو جاویدان جوشن خاطرنشان کرد: رشادت‌های مردان بزرگی چون شما و شهدا موجب امنیت و پایداری میهن عزیزمان ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: نیت خالصانه و بدون ادعای شما در انجام وظیفه و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران سبب تربیت انسان‌های متعهد شد که توانستند مأموریت ناو گروه 86 را رقم بزنند.

امیر نصیری با اشاره به رشادت شهدای ناو جوشن اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان ستودنی است، ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم پا جا پای آن عزیزان بگذاریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ناو سرافراز جوشن در 29 فروردین سال 1367 در حین انجام مأموریت خود در اسکورت ناوگان حمل و نقل دریایی کشور عزیزمان در مقابله نابرابر مستقیم با ناوهای آمریکا در قصد تجاوز به سکوهای نفتی نصر و سلمان مورد اصابت موشک قرار گرفت.

مقاومت این ناو با 11 شهید و 33 مجروح، برگ زرین دیگری به پرونده حماسه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید و خاطره ناوچه حماسه آفرین جوشن را برای همیشه زنده نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد